Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:47:47 GMT

مهلت یک ماهه به پسماند/ سایت پسماند آزادشهر موقت بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۶۲۳۷

مهلت یک ماهه به پسماند/ سایت پسماند آزادشهر موقت بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان ظهر سه شنبه در کارگروه گسترش عدل و آزادی های مشروع دادگستری استان که با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، برگزار شد، اظهارکرد: روز گذشته (دوشنبه) با پیگیر های دادستانی دستور بستن سایت دفع زباله آزادشهر صادر شد.

وی با توضیح این که شهروندان از بوی بد سایت شکایت داشتند، افزود: باید محیط زیست و سایر دستگاه های اجرایی دیگر، منشا احتمالی بوی بد این شهرستان را بررسی و گزارش آن را به دادگستری ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان گفت: برای جلوگیری از مشکل دفع زباله، این سایت از امروز دوباره بازگشایی می شود و پسماند یک ماه مهلت دارد تا مشکل آن را برطرف کند اما اگر پس از گذشت مهلت تعیین شده مشکل همچنان به قوت خود باقی باشد اقدامات قضایی لازم انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار گلستان هم در این جلسه از اختصاص هشت میلیارد تومان برای رفع مشکلات سایت زباله آزادشهر خبرداد و گفت: تا پایان خرداد بخشی از سایت که احتمال داده می شود منشا بیشتر بوهای نامطبوع ناشی از آن باشد ساماندهی و با بستری از خاک پوشانده و درختکاری شود.

میرمحمد غراوی افزود: همزمان با رفع مشکلات گودال دفع سایت زباله، ساخت بخش تازه ای برای دفن استاندارد زباله و جمع آوری شیرابه ها در این سایت آغاز می شود که امیدواریم با مجموع این اقدامات در آینده مشکلات این سایت کاملا رفع شود.

مدیرعامل سازمان پسماند گلستان هم گفت: حدود ۲۵ میلیارد تومان برای سایت در سال ۹۷ در زمینه تأسیسات هزینه شده و هشت مییارد تومان هم اسناد خزانه در سال ۹۹ جذب شده است.

محسن سمیعی بیان کرد: هر نظری که محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان این امر بگویند را رعایت می کنیم.

گفتنی است که روز گذشته سایت پسماند آزادشهر که در فاصله دو و نیم کیلومتری این شهر قرار دارد با پیگیری دادگستری استان پلمب شد و امروز در این جلسه، مهلت یک ماهه به این سازمان داده شد.

کد خبر 4923804

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مدیریت پسماند هادی هاشمیان دادگستری گلستان ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان زلزله بیرجند مواسات بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است