Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «بی کرانگی» عنوان تازه ترین اثر تولید شده از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری است که طی روزهای اخیر با موسیقی ارشاد رازانی و شعر و صدای قربان ولینی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیح این آلبوم آمده است: آلبوم «بی‌کرانگی»، اثری آرامش‌بخش و متفاوت، با شعر و صدای دکتر قربان ولیئی و موسیقی ارشاد رازانی‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان ولیئی، شاعر شناخته شده همروزگار ماست که در حوزه شعر عارفانه شاید بتوان او را برجسته‌ترین شاعر و غزل‌سرای معاصر دانست.  ولیئی که علاوه‌بر شاعری، مدرس ادبیات در دانشگاه و صاحب‌نظر حوزه ادبیات عرفانی است.

«نام تو»،«ای عشق»، «بی‌کرانگی»، «چوپان»، «به تو باید نگاه کرد»، «صبح که برخاستم»، «رودخانه نگران»، «طوفان»، «به رنگ نور»، «خیابان»، «بدون تو»، «روزهای بی تو» قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.

مرکز موسیقی حوزه هنری طی هفته های گذشته آلبوم های «نجوای جان» مشتمل بر بهترین آثار استاد سید احمد مراتب با موضوع نیایش خداوند و ستایش اهل بیت(ع) و «شهر مناجات» با صدای محمدتقی سعیدی، حسام‌الدین سراج، جمال‌الدین منبری، فاضل جمشیدی، حسین علیشاپور، رسول رهو، بامداد فلاحتی، حمید خزائی، سید محسن حسینی و هادی فیض‌آبادی، آوازهای دلنشینی در فضای نیایش و «شمس جان» به آهنگسازی عماد توحیدی و صدای داود آزاد را منتشر کرده بود.

کد خبر 4923678 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما موسیقی ایرانی تئاتر ایران شیوع کرونا فیلم کوتاه فیلم سینمایی رادیو نمایش ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه پنج سیما ماه مبارك رمضان کنسرت آنلاین بی کرانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ورزش شدید بر سرطان

آفتاب‌‌نیوز :

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...