Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مطهری نژاد رئیس تامین اجتماعی شعبه دامغان با بیان اینکه طی سال جاری ۹۷۷ میلیون ریال هزینه بلندمدت بیمه‌شدگان دامغانی پرداخت شده است، گفت: هزینه بلندمدت پرداخت در زمینه مستمری، سنوات، حق اولاد، عائله‌مندی و مسکن بیمه‌شدگان بود.

او با بیان اینکه در شهرستان دامغان پنج هزار و ۱۱۰ نفر شامل مستمری بگیر، بازنشسته، کارافتاده و بازمانده هستند که تحت پوشش تأمین اجتماعی شعبه دامغان قرار دارند، افزود: در سال گذشته سه هزار و ۴۳ فقره سوابق بیمه شدگان ارسال و یک هزار ۹۰۸ فقره سوابق بیمه شدگان از شعبات دیگر در سراسر کشور به تأمین اجتماعی شعبه دامغان ارسال شده بود وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تأمین اجتماعی دامغان تصریح کرد: در یکسال گذشته یک هزار و ۵۲۴ جلد دفترچه بیمه تأمین اجتماعی رایانه‌ای برای اولین بار برای بیمه شدگان در دامغان صادر و تحویل داده شد.

مطهری نژاد گفت: ۲۵ هزار و ۳۶ جلد دفترچه بیمه تأمین اجتماعی تعویضی، ۶۲ هزار و ۴۲۹ مورد تأمین اعتبار دفترچه بیمه و صدور ۸۴۰ جلد دفترچه بیمه المثنی از دیگر اقدامات تأمین اجتماعی شعبه دامغان در یک سال گذشته است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت هزینه بیمه شدگان مستمری بگیران تأمین اجتماعی دفترچه بیمه بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی