Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:32:53 GMT

موتورسیکلت یک و نیم میلیاردی قاچاق در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۶۲۸۷

موتورسیکلت یک و نیم میلیاردی قاچاق در قم کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، سرهنگ میکائیل قهرمانپور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان و همچنین اعلام نارضایتی شهروندان در خصوص تردد یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در قم، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم  گفت: در ادامه با بررسی های صورت گرفته و دریافت صحت موضوع، مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به منزل مسکونی محل نگهداری موتورسیکلت اعزام شدند.

سرهنگ قهرمان پور افزود: درادامه با ورود به حیاط منزل، موتورسیکلت سوزوکی ۱۴۰۰ قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم ارزش موتورسیکلت را برابر اعلام نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: در نهایت پرونده متشکله به تعزیرات استان ارسال شد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف موتورسیکلت کالای قاچاق نیروی انتظامی قم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه