Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایطی که مجلس دهم کار خود را آغاز کرد گفت: ضمن پذیرش نقاط ضعف مجلس دهم می‌گویم این مجلس در شرایطی کار خود را آغاز کرد که کشور در آستانه ظالمانه‌ترین و بی‌سابقه ترین تحریم‌های تاریخ معاصر قرار داشت.

به گزارش ایسنا، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه  علنی امروز مجلس گفت: آن چه از ائمه اطهار به ما رسیده عبادتی عظیم به نام خدمت به مردم پس از انجام واجبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس نزد وجدان خود می داند که از این فرصت معنوی چگونه بهره برده است و حال زمان نمره دادن به خود است.

وی افزود: ضمن پذیرش نقاط ضعف مجلس باید بگویم در شرایطی مجلس دهم را آغاز کردیم که کشور در آستانه ظالمانه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها بدون آمادگی در تاریخ معاصر قرار داشت، ولی قدرت ایمان مردم بر قدرت زورگویان در حال غلبه است و پرچم انسانیت در قله‌های اخلاق اکنون به دست ملت ایران است؛ چرا که در جریان کرونا ویروس در کشور ما نه فروشگاهی غارت شد و نه آشوبی نظیر آن چه در کشورهای مرفه دنیا شاهد بودیم رقم خورد. چرا که در اینجا هدف مردم  غارت و بردن نیست؛ بلکه بخشیدن و خدمت است. این مردم کریم بوده و لایق بالاترین کرامت انسانی هستند.

وی افزود: این مردم از تبعیض‌ها می‌رنجند و امروز روز فرصت‌ها برای ملت ایران است چرا که جهش تولید می‌تواند با مدیریت زمان و شایسته سالاری وضعیت رقابتی در عصر جدید باشد. منتهی به شرط نگاه ویژه به قشر کارگر، کشاورزان، دامداران و به خصوص جوانان.

 نماینده مردم مبارکه افزود: به عنوان یک جوان دهه شصتی و دارای خلاصه سوابق مهم از نظر علمی و شفاف و مشخص از نظر عملی با دعوت تعداد زیادی از اصناف جهت فرصت رسیدگی بیشتر به مشکلات صنوف با قدرت چانه زنی از مرکز از شهرستان اصفهان به میدان انتخابات آمدم. اما در اقداماتی عجیب و مورد دخالت مستقیم و هجمه‌های دروغ و ناجوانمردانه پنهان و پیدا از سوی برخی دست اندرکاران  و افراد حقوقی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی جهت مخدوش کردن چهره من در اذهان مردم با صدور نامه ها رسمی و جعلی جلوه دادن و مجرم دانستن من و دکترای تخصصی‌ام در سه روز منتهی به انتخابات و انتشار آن در فضای مجازی،  رسانه ملی و برخی مساجد و هیئت‌ها مواجه شدم که محل تامین هزینه آنها جای سوال است‌؛ به بهانه‌های مطرح شده چندین بار تبلیغات محیطی اینجانب را جمع آوری کردند که قطعاً برملا شدن این دروغ و بی تقوایی برخی افراد خاص و بازی با آبروی یک کاندیدای مستقل و از جامعه دهه شصتی‌های مظلوم و از جنس بانوان قطعاً تا اکنون این از چشم تیزبین مردم دور نمانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: آیا دارا بودن رتبه دوم در مبتلایان کرونا و رتبه سوم در مرگ و میر میان استان‌ها برازنده  این استان است؟ چه تصمیماتی در این باره گرفته شد که اکنون شاهد این موضوع هستیم؟ در خصوص به خطر انداختن سلامت مردم استان در ترخیص ذرت آلوده و ادامه پیگیری آن از سوی استاندار اصفهان پاسخی است؟ اتفاقات خارج از چارچوب از  استاندار اصفهان به صورت مثال در انتساب فرماندار نظنز به مدت شش ماه تا موعد بازنشستگی وی بدون سابقه وزارت کشوری و بازی با سلامت مردم و تحت فشار قرار دادن رسانه‌ها در نقد و عملکرد در گروه کدامین فشارها و آلوده به بدهی کدامین افراد است؟ آیا هدف قانون به منع به کارگیری بازنشستگان  صرفا بازنشسته نمودن استاندار سابق و انتساب استانداری با سن بالاتر بود؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زهرا سعیدی مبارکه مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم

آیین تشییع پیکر مطهردو شهیدگمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079493 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • بارش شدید باران همراه با تگرگ در شهر بام آغاز شده است
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم