Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت دفع زباله آزادشهر که از دیروز با دستور دادستان این شهر پلمب شد موضوع نشست جلسه امروز کارگروه گسترش عدل و آزادی‌های مشروع دادگستری استان بود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان  رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: در سرکشی دوره‌ای چند روز پیش از سایت زباله آزادشهر اهالی این شهر از بوی بد سایت زباله در نزدیکی شهر شکایت داشتند و در همین دیدار دادستان این شهرستان را مسئول پیگیری موضوع کردیم که نتیجه آن دستور بستن سایت دفع زباله شرق استان در آزادشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز از معاون عمرانی استاندار برای ارائه توضیحات درباره این سایت دعوت شد و پس از بررسی موضوع تا پایان خرداد به استانداری فرصت داده شد تا برای رفع بوی بد و مشکلات این سایت پسماند اقدامات لازم را انجام دهد.

گزارش| وضعیت نگران‌کننده دفن زباله در اردبیل / 600 هزار نفر جمعیت عاجز از مدیریت پسماندگزارش| صحنه‌های تکان‌دهنده در سایت دفن زباله صفیره اهواز / چرا شهرداری ‌به سلامت مردم توجه نمی‌کند؟ ‌احداث دستگاه زباله‌سوز‌ یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم رشت است

هاشمیان ادامه داد: همچنین مقرر شد همزمان در این مدت، محیط زیست و سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر منشاهای احتمالی بوی بد این شهرستان را بررسی و گزارش آن را به دادگستری ارائه کنند.

وی گفت: برای جلوگیری از مشکل دفع زباله، این سایت از امروز دوباره بازگشایی می‌شود اما اگر پس از گذشت مهلت تعیین شده مشکل همچنان به قوت خود باقی باشد اقدامات قضائی لازم انجام خواهد شد.

میرمحمد غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان نیز در این جلسه از اختصاص 8 میلیارد تومان برای رفع مشکلات سایت زباله آزادشهر خبر داد و قول داد: تا پایان خرداد بخشی از سایت که احتمال داده می‌شود منشا بیشتر بوهای نامطبوع ناشی از آن باشد، ساماندهی و با بستری از خاک پوشانده و درختکاری شود.

وی افزود: همزمان با رفع مشکلات گودال دفع سایت زباله، ساخت بخش تازه‌ای برای دفن استاندارد زباله و جمع‌آوری شیرابه‌ها در این سایت آغاز می‌شود که امیدواریم با مجموع این اقدامات در آینده مشکلات این سایت کاملا برطرف شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه مدیریت پسماند گفت: نظارت دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای باشد که بودجه در همان موضوع پسماند هزینه شود نه آن که محملی برای جذب کادر اداری اضافی، حیاط خلوتی برای شرکت‌ها و افراد خاص باشد.

گفتنی است با شکایت مردم آزادشهر از بوی بد سایت دفع زباله شرق استان که در فاصله دو و نیم کیلومتری این شهر قرار دارد، رئیس کل دادگستری استان، دادستان این شهر را مامور بررسی و پیگیری این موضوع کرد که در نهایت با دستور دادستان فعالیت این سایت متوقف شد. با توقف فعالیت این سایت برای رفع مشکلات مردم امروز در دادگستری استان جلسه‌ای با حضور مسئولان قضائی و استانداری تشکیل شد.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان زباله آزادشهر سایت زباله دفع زباله برای رفع بوی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است