Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدسی عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه گفت: گستردگی و روش برگزاری کمک های مؤمنانه در نظام اسلامی امروز به یک الگوی ارزشمند برای سایر کشورها تبدیل‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی مقدسی عضو فراکسیون امید مجلس و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه گفت: رزمایش کمک مؤمنانه و حرکت‌های زیبایی که در کشور امروز در حال رقم خوردن است در دین مبین اسلام و آیات نورانی قرآن و روایات اهل‌بیت(ع) بسیار تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سیره ائمه اطهار ازجمله سیره کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) که این ایام متعلق به ایشان است کرامت،کمک به هم نوعان و توجه به ضعفا بسیار تأکید شده و همچنین پیامبر عظیم‌الشأن در روایت‌های متعددی بر این سنت حسنه و نیکو تأکید کرده‌اند.

مقدسی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی که در دنیا و به تبع آن در کشور ما رقم خورده یک تدبیر هوشمندانه توسط مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مؤمنانه انجام شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی گفت: رزمایش کمک مؤمنانه یک نمونه حس انسان‌دوستی در ایرانیان است که ریشه در ماهیت انقلاب اسلامی دارد.

مقدسی ادامه داد: مشارکت مردم در تأمین نیازهای افراد آسیب‌دیده از کرونا و نمایش جلوه‌های زیبایی از همدلی در کشور موردتقدیر است که در ماه مبارک رمضان رقم خورده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با تأکید بر اینکه اساساً در ماه مبارک رمضان این‌گونه اقدامات باید در اولویت باشد، افزود: افرادی که تمکن مالی دارند و از شرایط خوبی برخوردار هستند می‌طلبد که در این ایام از فرصت به‌دست‌آمده برای کمک به یکدیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه باید سبک و روش کمک در این رزمایش کاملاً برنامه‌ریزی‌شده باشد، گفت: کمک‌ها باید به افراد نیازمند واقعی برسد و از تکراری توزیع کردن پرهیز شود که این موارد را قطعاً ستادهای استانی و شهرستانی در نظر دارند.

مقدسی بابیان اینکه در استان مرکزی نیز با وحدت و مشارکت کلیه دستگاه‌ها با مردم یک حرکت بسیار خوبی در حال انجام است،افزود: مشارکت بالای استان مرکزی در این رزمایش مایه مباهات است چراکه مردم کشور علیرغم وجود گرفتاری‌ها و مشکلاتی که دارند خودشان برای یاری یکدیگر به میدان آمدند و جلوه‌های زیبایی از همبستگی را در جامعه اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: گستردگی و روش برگزاری کمک‌های مؤمنانه در نظام اسلامی امروز به یک الگوی ارزشمند برای سایر دنیا تبدیل‌شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است