Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس در این استان خبر داد و گفت: مکان نهایی تصمیم گیری شده، کمربند میانی تبریز حد فاصل تقاطع طالقانی و میدان شهید پیشقدم است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: در مورد راهپیمایی روز قدس در سطح کشور تصمیم گیری سراسری صورت نگرفته و بستگی به وضعیت کرونا در شهرها تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ممکن است در برخی از شهرهای سفید کشور راهپیمایی فیزیکی برگزار شود، افزود: با توجه به وضعیت آذربایجان شرقی، برگزاری راهپیمایی فیزیکی در شهرهای استان ممکن نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: خودروها با مزین شدن به علایم روز قدس، تلاش خواهیم کرد تا شباهتی به ترافیک عادی نداشته باشد.

نخستین جشنواره مجازی روز قدس در کرمان برگزار می‌شودرژه خودرویی روز قدس در کاشان برپا می‌شودویژه‌برنامه‌های "روز قدس" در پایتخت/ برگزاری "رژه موتوری و ماشینی" از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی

وی مسیرهای مختلف طراحی شده برای رژه خودرویی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: از بین مسیرهای مختلف، مکان نهایی تصمیم گیری شده، کمربند میانی تبریز حد فاصل تقاطع طالقانی و میدان شهید پیشقدم انتخاب شد که به صورت رژه خودرویی بوده و توقف خودروها را برای رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد نخواهیم بود، ضمن اینکه این برنامه با پخش زنده، پوشش کامل داده می‌شود.

حجت الاسلام برگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مراسمات اخیر چندین بار از تبریز به نیکی یاد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: این عنایت مقام معظم رهبری نشان از حضور مردم در صحنه‌ها و حمایت‌های مردمی است که امیدواریم به گونه‌ای برنامه‌ها برگزار شود که موجب خشنودی خداوند و عنایات مقام معظم رهبری باشد.

وی در مورد مراسمات 14 و 15 خرداد هم توضیح داد و با بیان اینکه تصمیمی برای برگزاری این مراسم اتخاذ نشده است، افزود: امسال تجمع در حرم امام راحل لغو شده است و کاروان‌های مردمی اعزام نخواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به خواهر خواندگی تبریز و غزه اشاره کرد و گفت: با همت شهرداری تبریز قرار است اِلِمان دائمی قدس در تبریز نصب شود.

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P/S6,47/CT11 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی رژه خودرویی تصمیم گیری روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز