Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان مقدس رضوی علیه السلام در نامه‌ای به مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نوشت: 

جناب آقای نصرپور. مدیر کل محترم صدا و سیمای استان خراسان رضوی. سلام علیکم ورحمت الله. چندروزقبل دربرنامه چهلمین روز وفات مرحوم آیت الله سید جعفر کریمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه ای پخش شد که مصاحبه ای با این جانب درآن بود و در زیزنویس برنامه  عنوان آیت‌الله برای این جانب بکار رفته بود که جدا تعجب کردم. لذا از جناب عالی مؤکداً می خواهم از این واژه بزرگ که بنده لایق آن نیستم استفاده نشود. این تعارف نیست حقیقت است و حتما رعایت شود.

سپاسگزارم

کد خبر 510864 برچسب‌ها آستان قدس رضوی تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی عیسی قلی پور افتخارات زیادی در جشنواره¬های داخلی و خارجی کسب کرد ه از جمله حضور و اجرا در جشنواره موسیقی فجر، جشنواره پیران چنگی و ده¬ها جشنواره ملی، منطقه¬ای، استانی و شهرستانی و همچنین داوری در چندین جشنواره از جمله فعالیت‌های این استاد موسیقی مقامی بود.
استاندار خراسان شمالی، مدیرکل صدا و سیمای استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، درگذشت این هنرمند موسیقی مقامی استان را به خانواده ایشان و جامعه هنری استان تسلیت گفتند.
مراسم تشییع پیکر استاد قلی پور فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح از مقابل سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد