Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:34:04 GMT

۵۱۷ کارگر منطقه آزاد ماکو مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۷۴۶۵

۵۱۷ کارگر منطقه آزاد ماکو مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند

محمدآذرپناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۰۰ کارگر در سامانه این منطقه جهت استفاده از بیمه بیکاری بر اثر شیوع ویروس کرونا ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۵۱۷ نفر مشمول استفاده از این مقرری شدند.

وی افزود: اقدامات لازم جهت معرفی این افراد به شعبه تامین اجتماعی انجام شده است که با اعلام شماره حساب بانکی خود در سامانه بیمه بیکاری می‌توانند از مستمری مربوط به بیمه بیکاری برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز در هیج جای کشور اطلاعات پالایش شده ثبت‌نام‌شدگان به مرحله عملیاتی نرسیده است، اضافه کرد: از این جهت منطقه آزاد ماکو در حال حاضر هم‌ پیشتاز و هم رکورددار خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان جامعه کار و تولید در کشور است.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: همچنین فرایندهای اداری ۲۳۴ نفر از این تعداد تکمیل شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای تامین اعتبار، مقرری بیمه بیکاری ظرف روزهای آینده به حساب افراد واجد شرایط واریز شود.

«آذرپناه» بیان کرد: به‌زودی دستورالعمل و رویه پرداخت تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا نیز اطلاع‌رسانی و عملیاتی ‌شود.

وی تاکید کرد: چنانچه افراد بیکار شده مشمول قانون بیمه بیکاری بوده اما در سامانه، مشمول شناخته نشده باشند، می‌توانند با مراجعه به مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو نسبت به درخواست برقراری مستمری بیمه بیکاری اقدام نمایند.

منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری ‌آذربایجان و ۱۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو بیمه بیکاری پروندهٔ خبری کرونا و کارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو بیمه بیکاری ویروس کرونا ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو بیمه بیکاری منطقه آزاد ماکو بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران