Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بردسکن با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی بردسکن برای معرفی بیشتر آثار تاریخی بهره‌بهرداری می‌شود، گفت: در حال حاضرپیشرفت فیزیکی ساختمان این پایگاه 90 درصد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان این رسانه در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «اماکن تاریخی در بردسکن ناشناخته است» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی بردسکن برای معرفی بیشتر آثار تاریخی بهره‌بهرداری می‌شود، گفت: در حال حاضرپیشرفت فیزیکی ساختمان این پایگاه 90 درصد است.

احمد صابری زارعی بیان اینکه تمام تلاش ما این است که در ایام هفته دولت ساختمان اطلاع‌رسانی مورد بهره‌برداری قرار گیرد، اضافه کرد: همه کارشناسان این مدیریت، در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مراجعان، مسافران و گردشگران هستند، همچنین، علاقمندان با جست‌وجو در اینترنت و فضاهای مجازی، می‌توانند همه اماکن بردسکن  که در آثار تاریخی کشوربه ثبت رسیده را رصد کنند.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری آثار تاریخی میراث فرهنگی صنایع دستی بردسکن آثار تاریخی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!