Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:40:33 GMT

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۷۶۰۵

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا دهنوی اظهار کرد: هر سال مردم مؤمن و ولایت‌مدار مشهد مقدس در شب‌های قدر با حضور در حرم مطهر رضوی، مساجد و تکایا سطح شهر اقدام به ادعیه خوانی و شب زنده داری کرده و مراسم سوگواری و عزاداری برگزار می‌کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: از آنجایی که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا و مصوبه ستاد عالی مبارزه با بیماری کرونا، اماکن مذهبی کشور فعالیت نداشته، پلیس راهور مشهد مقدس به جهت پیش‌بینی لازم در برگزار شدن این مراسم اقدامات لازم را از روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت ماه به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: رؤسای ایستگاه‌های پلیس راهور با بکارگیری کلیه نیروها با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیک، پاکسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و برقراری محدودیت عبور و مرور در صورت نیاز در حوزه استحفاظی خود تا پایان مراسم اقدام خواهند کرد.

دهنوی تاکید کرد: محدودیت توقف وسایل نقلیه در صورت نیاز از ساعت ۱۷ شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم از میدان شهدا به طرف خیابان شیرازی از تقاطع شهدا تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا (ع) حد فاصل تقاطع دانش تا میدان بیت‌المقدس تا حرم مطهر و رینگ زیرگذر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم مطهر طول خیابان شهید اندرزگو، از بیت المقدس تا تقاطع خسروی، خیابان آیت الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به محدودیت تردد در مسیرهای یاد شده بالا، گفت: بسته به پذیرش پارکینگ‌های حرم مطهر از ساعت ۲۰ شب‌های ۱۹، ۲۱و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم جلوگیری به عمل خواهد آمد و در صورت حضور عزاداران در معابر و عدم امکان عبور خودرو، محدودیت ترافیکی کامل اعمال خواهد شد.

کد خبر 4923911

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد شب های قدر پلیس راهور ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان زلزله بیرجند مواسات بسته معیشتی تا حرم مطهر پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران