Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانی با بیان این که ۴۵ درصد از منابع بانکی قم در سال ۹۸ در مسیر تولید مصرف‌شده است، گفت: و ۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان از منابع بانکی قم در سال ۹۸ در بخش خدمات هزینه شده که معادل ۴۳ درصد کل منابع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا خانی» در نشست «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» که امروز(سه شنبه 23 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با بیان این که ۷ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان سهم کل منابع بانکی قم در پرداخت تسهیلات به دو بخش تولید و خدمات در سال گذشته بوده است، عنوان کرد: سال ۹۸، ۳ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان پرداختی سیستم بانکی قم به بخش تولید نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای قم بیان داشت: ۴۵ درصد از منابع بانکی قم در سال ۹۸ در مسیر تولید مصرف‌شده است و ۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان از منابع بانکی قم در سال ۹۸ در بخش خدمات هزینه شده که معادل ۴۳ درصد کل منابع می باشد.

 

وی ابراز کرد: سال ۹۸ درمجموع بانک‌های تخصصی قم ۲۳۱ درصد و بانک‌های تجاری نیز به ۶۷ درصد از تعهدات خود در مسیر رونق تولید عمل کرده‌اند و نسبت منابع به مصارف بانکی قم در سال گذشته به ۸۵ درصد رسیده که بالاتر از میانگین کشوری محسوب می‌شود.

 

خانی با تأکید بر این که سال ۹۸، نرخ سپرده‌گذاری و پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی قم ۳۰ درصد در مقایسه با سال ۹۷ رشد یافته است، گفت: اختیارات شبکه بانکی قم نیز در مقایسه با سال 96 به دو برابر افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی استان در بخش قرض الحسنه گفت: هزار و 658 میلیارد تومان معادل 24 درصد اعتبارات بانکی قم در این بخش پرداخت شده است و رسالت ابلاغی قم در بخش رونق تولید پرداخت  هزار و 80 میلیارد تومان تسهیلات بوده که این اعتبارات پرداخت شده و همچنین سال گذشته 132 میلیارد تومان از جرایم دیر کرد تولید بخشیده شده است.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدرضا خانی جهش تولید بانک میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نرخ بهره بین بانکی مانند هفته قبل با کاهش بسیار جزئی همراه بود؛ این نرخ در هفته منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵ درصد رسیده است.

نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسیده بود. این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902141

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است