Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظفرمند با بیان اینکه استحقاق سنجی بیمه ای برای دریافت خدمات سرپایی حدود ۲سال به صورت داوطلبانه در حال اجراست، گفت: این طرح الکترونیک از اول تیرماه در سراسر استان مازندران فراگیر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رسول ظفرمند» امروز(23اردیبهشت) در شورای اطلاع رسانی اداره کل بیمه سلامت استان مازندران ضمن تشریح برنامه ها و سیاست های این سازمان در سال جاری به اجرای طرح استحقاق سنجی در استان اشاره کرد  گفت: با توجه به اهمیت توسعه الکترونیکی خدمات بیمه ای و مراجعات بیش از چهار میلیون بار بیمه شدگان سلامت در بخش سرپایی، لزوم اجرای این طرح بیشتر احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر کل بیمه سلامت استان مازندران با بیان اینکه بیمار در این طرح با ارائه کدملی از خدمات بیمه ای بهره مند می شود، افزود: تلاش داریم این طرح در بخش های سرپایی مانند داروخانه ها، مراکز فیزیوتراپی، تصویربردای و همه موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه در طرح استحاق سنجی به دنبال حذف دفترچه بیمه هستیم،  بیان کرد: بیمه شده با مراجعه به مطب و موسسات طرف قرارداد با ارائه کدملی و دریافت کد رهگیری می تواند از خدمات بیمه ای استفاده کند و در صورت داشتن استحقاق می تواند از مزایای آن استفاده کند.

 

ظفرمند با بیان اینکه با اجرای این طرح تلاش داریم مردم کمتر دچار سردرگمی و آسیب شوند، گفت: در بحث شیوع کرونا اگر سیستم های درمانی الکترونیکی و پایدار برقرار بود بسیاری از مراجعات مردم برای دریافت خدمات بیمه ای به حداقل می رسید.

 

وی مهترین مزیت اجرای طرح استحقاق سنجی را  کمک به مردم دانست و افزود: با تکمیل طرح های نوین سلامت، به تصمیم گیران برای برنامه ریزی بهداشتی و درمانی کمک خواهد شد.

 

ظفرمند با بیان اینکه استحقاق سنجی بیمه ای برای دریافت خدمات سرپایی حدود 2سال به صورت داوطلبانه در حال اجراست، گفت: این طرح از اول تیرماه در سراسر استان فراگیر می شود.

 

وی با بیان اینکه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را در ادامه کار پیگیریم، خاطرنشان شد: سرعت، دقت و شفافیت دیگر مزایای اجرای طرح های الکترونیک است.

 

ظفرمند به نام نویسی حدود ۳۰ هزار نفر مازندرانی در آزمون وسع اشاره کرد و افزود: تاکنون وضعیت درآمدی ۲۵ هزار نفر نیز مشخص و اطلاع رسانی شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود ۱۵هزار نفر از متقاضیان پس از دریافت پیامک برای دریافت دفترچه‌ها مراجعه کردند، یادآور شد: مردم استان تاپایان 31اردیبهشت ماه جاری برای نام نویسی در این طرح مهلت دارند.

 

ظفرمند با بیان اینکه با اجرای طرح های نوین در حوزه بیمه به دنبال کاهش هزینه ها نیستیم بلکه منطقی سازی هزینه ها مورد توجه است، گفت:تلاش داریم با توزیع عادلانه خدمات بیمه ای به عدالت در سلامت برسیم.

 

وی از تست غربالگری کارکنان بیمه سلامت استان مازندران با هدف جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد واضافه کرد: همچنین برای حفظ سلامت کارکنان این مجموعه، تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا شامل تأمین و توزیع لوازم بهداشتی اعم از ماسک، پد الکلی، الکل و دیگر مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و ایجاد شرایط دورکاری و اعطای مرخصی برای تعدادی از همکاران صورت گرفت.

 

ظفرمند به فعالیت 8پزشک بیمه سلامت مازندران در سامانه 1666اشاره کرد و گفت:این پزشکان برای کاهش مراجعات مردم به مراکز درمانی و بیمارستان ها و ایجاد آرامش روانی در بین اقشار مختلف جامعه بعضا در دو شیفت کاری به صورت تلفنی پاسخگوی مردم بودند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از کرونا نسخه نویسی الکترونیکی طرح استحقاق سنجی طرح آزمون وسع مدیرکل بیمه سلامت مازندران عدالت در سلامت استان مازندران خدمات بیمه ای استحقاق سنجی برای دریافت بیمه سلامت اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند