Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش چشمگیر تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا سئوالات و ابهامات زیادی را درباره نحوه مدیریت دولت بوریس جانسون به وجود آورده است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جدیدترین آمارها نشان می‌دهد تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا در بریتانیا از مرز 38 هزار نفر گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آمار تلفات ویروس کرونا در بریتانیا با اختلاف زیادی بدترین آمارها در بین کشورهای اروپایی به شمار می‌رود و این مساله ابهامات و سئوالات زیادی را درباره راهبرد و سیاست‌های دولت بوریس جانسون ایجاد کرده است.

ارقام منتشر شده از سوی دفتر ملی آمار برای انگلیس و ولز نشان می‌دهد تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به بیش از 38289 نفر تا روز سوم می رسیده است. این آمارها نشانگر رشد 6 هزار نفری تلفات ویروس کرونا در یک هفته بوده است.

سردرگمی مردم انگلیس از تدابیر دولت برای تسهیل قرنطینهمرگ 210 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

این آمارها نشان می‌دهد بریتانیا یکی از آسیب پذیرترین کشورهای جهان از بحران شیوع ویروس کرونا بوده، بحرانی که تاکنون جان بیش از 285 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.

این آمارها یک روز پس از آن منتشر شده است که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس طرحی را برای کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ای و بازگشایی اقتصاد بریتانیا ارائه کرده است.

آمارهای جدید حاکی است که یک سوم تلفات ویروس کرونا در انگلیس و ولز مربوط به خانه‌های سالمندان است.

روز دوشنبه دولت انگلیس یک سند 51 صفحه‌ای تحت عنوان "طرح ما برای بازسازی: راهبرد دولت انگلیس برای بازیابی و بهبود پس از ویروس کرونا" منتشر کرده است.

این سند به کسب و کارها اجازه بازگشایی و فعالیت مجدد را داده و به شهروندان و مردم نیز توصیه کرده است تا از ماسک استفاده کنند و حتی المقدور از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

ولی دستورالعمل‌های دولت انگلیس با انتقادات گسترده‌ای روبرو شده است چرا که جزئیات این طرح به درستی نشان نمی‌دهد که آیا مردم باید تحت هر شرایطی به سر کارهای خود بازگردند و مردم چطور می‌توانند در محل کار خود ایمن باشند.

علاوه بر این رهبران اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی نیز مخالفت خود را با رویکرد و راهبرد جانسون اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا در بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید