Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین‌آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری از چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و امروز سه‌شنبه 23 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسید.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون برای داوطلبانی موفق به ثبت‌‌نام نشده‌اند، تا شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان می بایست همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه تقویم جدید آزمون‌های کشوری، آزمون کاردانی به کارشناسی جمعه 14 شهریورماه برگزار خواهد شد.

زرین‌آمیزی بیان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت و برگ راهنمای آزمون می‌توانند از 11 تا 13 شهریور ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. نتایج نهایی این آزمون نیز دهه سوم مهر ماه اعلام خواهد شد.

در پایان خاطرنشان کرد:‌ ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کاردانی به کارشناسی 226 هزار و 356 نفر بوده که در قالب 5 هزار و 274 رشته محل صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

31 / 31 سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی کارشناسی آزمون کنکور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی کارشناسی آزمون کنکور آزمون کاردانی به کارشناسی اردیبهشت ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد