Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۴ درصد به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مصطفی کاویانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: جلسه‌ای با دستگاه‌های خدماتی، گردشگری، تولید و صنعت برگزار و 32 پیشنهاد حمایتی از اصناف، فعالان اقتصادی قم در بحران کرونا ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: پرداخت مقری بیمه بیکاری به واجدین شرایط، پرداخت مقرری به مشاغل غیر مشمول قانون کار شامل هنرمندان و کارگران ساختمانی، استمهال حق بیمه واحدهای تولیدی و خدماتی و صنوف و تعاونی‌ها و پرداخت تسهیلات قرض الحسته به افراد فاقد درآمد ازجمله این پیشنهادات است.

کاویانی بیان کرد: پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولید و صنوف، تصویب ضریب صفر مالیاتی برای صنوف و واحدهای تعطیل، تمدید فرصت در پرداخت قبوض آب و برق واحدها، تحویل ماسک و اقلام بهداشتی به کارگران و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار از دیگر پیشنهادات حمایتی است.

وی خاطرشان کرد: از دیگر اقدامات، راه‌اندازی واحدهای راکد، تحویل زمین به انجمن صنفی کارگران ساختمانی برای ساماندهی کارگران، تمدید اجازه مستاجرین از اقشار ضعیف، تمدید بازپرداخت اقساط کارگران به مدت 6 ماه، موافقت با تهاتر یا افزایش قرارداد مجموعه ورزشی برای بخش خصوصی و فریز شدن قراردادها در کرونا است.

پرداخت تمام تسهیلات حمایت کرونایی کارفرمایان تا 2 ماه آیندهاستان مرکزی| باشگاه‌داران متضرر از کرونا تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند+جزئیاتپرداخت تسهیلات به 1 میلیون کسب‌وکار با داشتن 3میلیون شاغل آسیب دیده از کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد: همچنین طبق یکی از این پیشنهادها، تسهیلات 500 میلیون تومانی با سود 14 درصد از طرف یکی از بانک‌ها  به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود.

وی گفت: کاهش حق عضویت صنوف در ایام کرونا، حمایت دستگاه‌های اجرایی در مسائل بهداشتی، اعطای کارت اعتباری، تخفیف پرونده داوری در تعاون، حمایت از خانواده‌های ضعیف با پرداخت وام یک تا دو میلیون تومانی، افزایش وام سرمایه در گردش از 20 تا 50 درصد، تعویق بازپرداخت عوارض شهرداری برای واحدها و پیگیری مطالبات تأمین اجتماعی از دیگر پیشنهادات است.

کاویانی در پایان عنوان کرد: تمدید تنفس شش‌ماهه به بازپرداخت اقساط، اعمال بخشودگی جرائم بیمه، تأمین خسارات پیمانکاران راه و شهرسازی،اعمال بخشودگی جرائم از دیگر تمهیداتی است که در استان قم اجرایی شده و یا مکاتباتی با وزارت خانه داشته‌ایم.

انتهای پیام/457/ی

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولید اقلام بهداشتی میلیون تومانی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان