Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدی کیا گفت: در ماه مبارک رمضان چهار هزار غذای گرم سحری برای قشر آسیب پذیر در شهرستان رشت توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز سعیدی کیا» امروز(سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت) در کارگروه فرهنگی و اجتماعی در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار کرد: کرونا ویروس علاوه براینکه بیماری منحوس بود آسیب‌های جدی در بخش‌های مختلف وارد کرده که همگان باید به این مقوله توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رشت با بیان اینکه کمک به اقشار آسیب پذیر در این بحران مورد توجه قرار دارد گفت: بسته های معیشتی در رزمایش مواسات یکی از مهمترین اقداماتی بود که با همکاری همه خیرین و دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

 

سعیدی کیا خاطرنشان کرد: توجه به بحران پس کرونا و شناسایی افراد آسیب پذیر مورد توحه مسیولان ذی ربط قرار گیرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رشت با بیان اینکه گروه های جهادی حضوری فعال در طرح مواسات داشتند تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان چهار هزار غذای گرم سحری برای قشر آسیب پذیر در شهرستان رشت توزیع  می شود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرومان رشت توزیع غذای گرم آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۶۴ قانون اساسی هر ۱۰ سال باید ۲۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه شود، گفت: از سال ۷۸ تا به حال به تعداد نمایندگان اضافه نشده است. در حال حاضر جمعیت کشور به ۸۶ میلیون نفر رسیده، اما هنوز این حق قانونی یعنی افزایش تعداد نمایندگان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه این قبیل طرح‌ها به هر دلیلی در دوره‌های قبل رد می‌شد، ادامه داد: متاسفانه یک بی‌عدالتی با افزایش جمعیت در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده که باید حتماً با افزایش تعداد نمایندگان برطرف شود.

صباغیان تاکید کرد: در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که سه نماینده دارند این در حالیست که در یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان ۴۵ هزار نفر جمعیت و یک نماینده دارد. کجای آن عدالت است؟

وی این مساله را سبب حاکم شدن بی عدالتی محض در توزیع نمایندگان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همه می‌دانیم نمایندگان نقش بالایی در پیگیری رشد و توسعه و توزیع عدالت دارند. در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با ۶ شهرستان و ۶۵۰ هزار نفر جمعیت و یک نماینده داریم که عدالت نیست. 

این نماینده مردم بسیاری از بی‌عدالتی‌ها را ناشی از عدم توزیع عادلانه نمایندگان خواند و تصریح کرد: در مبحث توزیع نمایندگان سه شاخص جمعیت، محرومیت و وسعت مدنظر قرار دارد. هر فردی هم در رابطه با این مسئله اعتراض داشته با این شاخص‌ها مستدل و دقیق به آنها پاسخ داده شده است.

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی