Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بوئینگ اعلام کرد انتظار نمی‌رود ترافیک هوایی مسافری در ماه سپتامبر حتی به 25 درصد ترافیک پیش از شیوع کرونا افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، دیو کالهون، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا اعلام کرد که انتظار نمی‌رود که در ماه سپتامبر شاهد رسیدن ترافیک هوایی حتی به یک چهارم دوران پیش از کرونا، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز طی مصاحبه‌ای گفت: ترافیک هوایی مسافری به این زودی‌ها به سطح قبل از شیوع کرونا باز نخواهد گشت. حتی به 25 درصد هم نخواهد رسید و شاید تا پایان سال به 50 درصد گذشته نزدیک شود.

به همین خاطر شرکت‌های هواپیمایی باید بر این اساس تغییراتی را در ساختارهای خود، ایجاد کند.

کالهون درباره اینکه آیا ممکن است شرکت‌های هواپیمایی بزرگ آمریکایی ورشکست شوند،‌گفت: بله به احتمال زیاد در ماه سپتامبر شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

گوردون جاندروئه، سخنگوی شرکت بوئینگ در واکنش به اظهارات کالهون، گفت: وی درباره یک شرکت هواپیمایی به خصوص صحبت نمی‌کرد بلکه به طور کلی درباره وجود مشکلات جدی در صنعت هواپیمایی سخن می‌گفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوئینگ ترافیک آمریکا اقتصاد ترافیک هوایی ماه سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی