Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@16:29:54 GMT

پیگیری راه‌اندازی خط تولید منبت سه‌بعدی در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۸۵۸۳

پیگیری راه‌اندازی خط تولید منبت سه‌بعدی در ملایر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان در حوزه مبل و منبت به دنبال آن نیز هستیم خط تولید منبت سه‌بعدی را در ملایر راه‌اندازی کنیم.

‍  به‌گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار ملایر با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه وقف اظهار کرد: وجود واقفان خیراندیش در این شهرستان جایگاه ویژه را آن بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملایر در استان نیز رتبه برتر وقف را دارد گفت: از محل درآمد موقوفات در ملایر تاکنون توسعه و عواید بالایی در شهرستان داشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه عمل به نیت واقف اولویت ما در حوزه وقف است افزود: از زحمات و حمایت‌های فرماندار ویژه شهرستان ملایر تقدیر و تشکر می‌کنم و ایشان را جزء خانواده وقف می‌دانم.

وی با بیان اینکه با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حال رایزنی و عقد قرارداد هستیم گفت: پیگیر این هستیم تا خط تولید دستگاه استریل که قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را دارد به ملایر بیاوریم.

زین‌العابدینی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان در حوزه مبل و منبت به دنبال آن نیز هستیم که خط تولید منبت سه بعدی را در ملایر راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از ضایعات مبل و منبت برای مشاغل خانگی استفاده کنیم.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه شهرستان یک ظرفیت ارزشمند است که بر اساس نیات واقف خدمات شایانی را به مردم شهرستان ارائه می‌دهد گفت: ملایر زادگاه واقفین خیراندیش زیادی از گذشته تا کنون بوده و این واقفین همچنان در شهرستان فعالیت دارند.

قدرت‌الله ولدی افزود: به دنبال ساخت شهر نمایشگاهی مبل و منبت هستیم که یکی از محورهای اصلی این پروژه اوقاف و امور خیریه خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری رئیس اوقاف ملایر در زمینه‌های مختلف با ادارات و نهادهای شهرستان و مردم تصریح کرد: ساخت و سازهایی که اوقاف در حوزه های مختلف دارند در نهایت مزایای آن به خود مردم شهرستان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ملایر زین العابدینی اوقاف و امور خیریه مبل و منبت خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به امضا رسید.
 
در بخشی از این تفاهم‌نامه آمده است: برای گسترش همکاری و بهره‌گیری از منابع انسانی حوزه‌های علمیه در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و مدیریتی متناسب با شئون حوزویان و همچنین ضرورت استفاده از منابع موقوفات مرتبط با حوزه و نیز توسعه فرهنگ وقف، تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد منعقد می‌شود.
 
تشکیل کارگروه همکاری و تعامل متشکل از نمایندگان دوطرف به‌منظور تعیین سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های همکاری، تعیین محور‌ها و اولویت‌های سازمانی، تهیه و ارائه طرح‌ها و برنامه جهت همکاری‌های مشترک، اجرایی کردن مصوبات و توافقات، حل و فصل امور وقفی مدارس علمیه خواهران استان یزد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در امور مرتبط با اهداف و وظایف حوزه‌های علمیه، توسعه و گسترش فرهنگ وقف در جامعه خصوصاً در مسیر توسعه مدارس و حوزه‌های علمیه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
این تفاهم‌نامه با یک مقدمه چهار ماده و یک شیوه در دو نسخه به امضای حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر رسید.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان