Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:08:47 GMT

ویروس کرونا جان ۵۹ نفر را در کرمان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۸۷۳۰

ویروس کرونا جان ۵۹ نفر را در کرمان گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به ابتلای ۲۶بیمار جدید دیگر تا عصر امروز به مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس در کرمان گفت: این تعدادشامل (۳ مورد بیمار بستری، ۷ مورد بیمار سرپایی، یک مورد پرسنل و ۱۵ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده) در ۲۴ ساعت گذشته بود که تست شان مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از۲۶نفر بیمار جدید ۱۲ زن و ۱۴ مرد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان۱۷ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت۲ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۵ نفر بوده است.

شفیعی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان را هزار و ۳۹ نفر اعلام کرد.

او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر مرد در شهرستان کرمان به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان جان خود را از دست داد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: مجموع جان باختگان ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۵۹ نفر رسید و بهبود یافته‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار با علایم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شدند.

او اظهار داشت:  مجموع بهبود یافته‌های این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۴۲۱ نفر است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، درباره آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 روح الله خضری پور  افزود: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF ) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

 

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم