Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@16:44:17 GMT

واکنش فرماندار تبریز به حواشی برکناری‌اش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۱۷۱

واکنش فرماندار تبریز به حواشی برکناری‌اش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بهروز مهدوی، سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به مطالب منتشر شده در یکی از پایگاه‌های خبری مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان تبریز، اظهار کرد: این خبری بود که توسط یکی از پایگاه خبری منتشر شده بود و ما با قوت تمام گفتیم که خدمت‌رسانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدوی اضافه کرد: شایعه‌ها و خبرهای جعلی هیچ تاثیری در روحیه ما ندارد، اما فردی که این خبر را منتشر کرده است، باید منبع آن را هم ارایه کند.  

وی گفت: قطعا ارشاد متولی صدور مجوز برای پایگاه‌های خبری بوده و ارشاد و استانداری پیگیر اعلام منبع خبر هستند و در صورت نداشتن منبع موثق، این خبر به منزله تشویش اذهان عمومی تلقی و پیگیری‌های قضایی انجام می‌شود.  

مهدوی گفت: روابط بین من و آقای استاندار بسیار صمیمانه بوده و او از عملکرد ما استقبال و همیشه تشکر می‌کند و اولین نفری که خواستار پیگیری این خبر کذب شد، آقای استاندار بود.  

وی اضافه کرد: شیطنت و دروغ پردازی به کنار، این خبر کذب در حالی منتشر شده است که همه در تلاش برای کسب ثواب در ماه مبارک رمضان هستند و این فرد مطلب دروغ منتشر کرده است و این جای سوال دارد.  

مهدوی گفت: آمد و رفت‌ها در نظام مدیریتی ما پذیرفته شده است، اما نوشته شده بود که تغییر و برکناری به دلیل حواشی تامل برانگیز رسانه‌ای این فرماندار است، از این رو این فرد باید ما را متوجه این حواشی کند.  

فرماندار شهرستان تبریز گفت: قبل از این خبر هم خبر شکایتم از این فرد را منتشر کرده بودند، در حالیکه صراحتا می‌گویم که در هیچ جایی و تا به این لحظه از هیچ رسانه‌ای اعم از منتقد و غیرمنتقد شکایت نکرده‌ام.  

وی گفت: اگر این فرد مدارکش را ارایه نکند، من هم پیگیری خواهم کرد، از آنجایی که من ذی‌نفع هستم، استانداری پیگیر خواهد بود، اما من هم حق پیگیری دارم.  

مهدوی در ادامه در واکنش به انتشار مطلبی کذب در خصوص محل تولدش، بیان کرد: در همین پایگاه محلی نوشته شده است که من اصالتا اهل زنجان هستم، بنده حاضر هستم تا شناسنامه و محل تولدم را نشان دهم، من با افتخار اصالتا آذربایجانی و اهل آذربایجان غربی هستم.  

وی اضافه کرد: سابقه خدمت من در آذربایجان شرقی بیش از ۳۰ سال بوده و در شهرهای مختلف خدمت کرده‌ام و بنده بعد از ۳۰ سال خدمت، بومی این استان به شمار می‌آیم.  

فرماندار شهرستان تبریز افزود: افتخارم در خدمت مردم آذربایجان بودن است و در شهرستان‌های ملکان، کلیبر، هشترود و چاراویماق، تبریز خدمت کرده‌ام و مسئولیت‌های مختلفی در استانداری داشته‌ام.  

وی گفت: سه سال در استان زنجان مدیر کل سیاسی و فرماندار این شهرستان بودم.  

فرماندار شهرستان تبریز بیان کرد: امسال بیست و هشتمین سال خدمت من بوده و هفت سال هم امکان خدمت در نظام اداری را دارم و افتخار می‌کنم که خداوند توفیق خدمت را به من داده است و هیچ گونه قصوری در خودم نمی‌بینم.  

وی در ادامه گفت: خوشحالی رأی آورندگان و کسانی که رأی نیاورند هم به دلیل امانتداری ما بود و فکر می‌کنم خبرنگاران باید در این مورد قضاوت کنند.  

مهدوی بیان کرد: تبریز از نظر شاخص‌های امنیتی در کشور رتبه اول را دارد و حوادثی مانند آتش سوزی، مدیریت و مهار حریق، پرداخت خسارت‌ها و بازسازی و مرمت در کم‌ترین زمان ممکن انجام شد.  

فرماندار تبریز اظهار کرد: حوادثی مانند سیل، زلزله و ریزش کوه نیز سریعا مدیریت شدند و در خصوص مسایل سیاسی، هیچگونه تنش سیاسی در شهرستان تبریز نمی‌بینیم و نگاه ما نسبت به همه عام بوده و هیچ سهم خواهی در میان نیست و این پایگاه خبری باید بگوید که از طرف چه کسی تحریک شده و اقدام به انتشار این مطالب می‌کند.  

وی گفت: من حتی مسئول و خبرنگار آن مجموعه را هم نمی‌شناسم، همین پایگاه خبری در ابتدای شیوع کرونا مطلبی مبنی بر حرکت ۴۴ دستگاه از قم به تبریز منتشر کرده بود، در حالیکه مجموع اتوبوس‌های تبریز- قم پنج دستگاه است، جالب بود تصاویر بلیط‌های جعلی هم منتشر کرده بودند که بعدها مشخص شد توسط شرکت‌ها و برای رقابت بیشتر چاپ شده‌اند.  

مهدوی در بخش پایانی سخنانش بزرگترین امتیاز رسانه را اعتبار آن رسانه عنوان و خاطرنشان کرد: صداقت، اخلاق حرفه‌ای و نحوه ارایه خبر از اهمیت زیادی برخوردار است.  

کد خبر 510975 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان استان آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز منتشر کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از دیدار هفته بیست‌وپنجم استقلال و تراکتور، یک اتفاق مهم در مدیریت آبی‌ها رخ داد و علی خطیر، مدیرعامل سابق این باشگاه از سمت خود برکنار شد. خطیر پس از شروع فصل و با استعفای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و پس از واگذاری این باشگاه این جایگاه را از دست داد. جواد نکونام و علی خطیر از ابتدای شروع همکاری اختلافات زیادی باهم داشتند و همین موضوع تاثیر زیادی روی شرایط استقلال گذاشت. پس از برکناری خطیر، حالا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شده است.

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.



صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سرگذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.


دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم