Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:21:58 GMT

ايثارگران همچنان ياري رسان انقلاب اسلامي هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۲۷۳

ايثارگران همچنان ياري رسان انقلاب اسلامي هستند

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: ایثارگران عزیز و خانواده‌های گران‌قدر شهدا در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند با همان روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس، همچنان در صحنه‌های مختلف یاری رسان انقلاب اسلامی حضور دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری در گفتگو با سایت استانی ایثار، ضمن اشاره به کمک‌های جامعه ایثارگری در سطح استان به‌ ویژه کمک 20 میلیون تومانی ایثارگران شهرستان کنگاور اظهار داشت: مردم ایران اسلامی خاصه جامعه ایثارگری در طی این 40 سال به‌ خوبی نشان داده است که همیشه در روزهای خطر مدافع ارزش‌های نظام و پاسدار امانت‌های گران‌بهای شهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: ایثارگران عزیز و خانواده‌های گران‌قدر شهدا در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند با همان روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس، همچنان در صحنه‌های مختلف یاری رسان انقلاب اسلامی حضور دارند.
وی اظهار داشت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت همه آحاد مردم در رزمایش همدلی؛ ایثارگران و خادمان شهدا در بنیاد استان نیز احساس وظیفه کرده و ضمن شرکت در گروه‌های جهادی، با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری هم‌وطنان نیازمند خود شتافتند.
وی ادامه داد: علاوه بر کمک‌های جامعه ایثارگری، بالغ‌ بر یکصدو شصت میلیون ریال از سوی خادمان شهدا در ادارات بنیاد استان به این امر خداپسندانه اختصاص داده‌ شده است که به ترتیب مبلغ یک‌صد میلیون ریال از سوی همکاران بنیاد کنگاور، سی‌وشش میلیون ریال کارکنان بنیاد صحنه، چهارده میلیون ریال کارکنان بنیاد روانسر، پنج میلیون ریال کارکنان شهرستان دالاهو و سه میلیون و پانصد هزار ریال مربوط به کارکنان بنیاد شهرستان ثلاث باباجانی بوده است.
حجت‌الاسلام عسگری اضافه کرد: همچنین کمک‌های غیر نقدی بسیاری از قبیل ماسک، برنج، روغن و دیگر اقلام از سوی ایثارگران و کارکنان بنیاد به این امر نیک اختصاص داده‌شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایثارگران یاری رسان انقلاب کارکنان بنیاد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام