Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:13:34 GMT

گزینه پرسپولیس در تیررس دو باشگاه قطری و عربستانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۴۱۷

گزینه پرسپولیس در تیررس دو باشگاه قطری و عربستانی

علا عباس مهاجم تیم ملی عراق و گزینه پرسپولیس در حال حاضر دو پیشنهاد از باشگاه های خارجی دریافت کرده است و به احتمال زیاد فصل بعد در یکی از این دو کشور توپ خواهد زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علا عباس مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عراق برای علاقمندان به فوتبال ایران نامی آشنا به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی مقدماتی جام جهانی بین تیم ملی ایران و عراق که در منامه بحرین برگزار شد در دقیقه آخر دروازه بیرانوند را باز کرد و یک برد ارزشمند را برای عراق رقم زد. در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی زمانی که پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود نام علا عباس به عنوان گزینه این باشگاه شنیده می شدهرچند این عراقی در نهایت به تیم الکویت رفت.

امروز سایت المستقبل العراقی اما خبر داد که علا عباس دو پیشنهاد جدی و جدید از باشگاه هایی از قطر و عربستان سعودی دارد. در این گزارش به نقل از یکی از نزدیکان این بازیکن آمده است:

” عباس در حال حاضر بین دو پیشنهاد جدی و متفاوت قرار دارد. یکی از باشگاه های از لیگ حرفه ای قطر و دیگری از لیگ عربستان سعودی است.”

علا عباس‌ گزینه پرسپولیس بعد از متوقف شدن لیگ های عربی به دلیل شیوع ویروس کرونا قراردادش را با تیم الکویت فسخ کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق پرسپولیس علا عباس پرسپولیس تیم ملی عراق علا عباس علا عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری