Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:28:19 GMT

مدیرعامل بیمه میهن معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۵۳۸

مدیرعامل بیمه میهن معرفی شد

خبرگزاری آریا- در جلسه اخیر اعضای هیات مدیره شرکت بیمه میهن، عبدالله رحیم لوی بنیس با اکثریت آراء به عنوان مدیرعامل این شرکت تعیین و برای احراز صلاحیت حرفه‌ای به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

به گزارش آریا  ، عبدالله رحیم لوی بنیس که در اوایل سال‌جاری به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طور رسمی به عضویت هیات مدیره بیمه میهن منصوب شده بود، دارای دانشنامه دکترا در رشته اقتصاد بین الملل است و مقالات و تالیفات زیادی در حوزه مسائل اقتصادی و بازارهای مالی به رشته تحریر در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی پیشتر در اوایل سال 97 نیز به نمایندگی از بخش خصوصی عضو هیات مدیره و سپس رییس هیات مدیره شرکت بیمه میهن بود.

رحیم لو مسئولیت‌های زیادی در امور شرکت‌ها و مجامع سازمان‌ها و نهادها از جمله وزارت جهاد سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مدیر کل و مشاور داشته و آخرین سمت او عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن بوده است.

درحال حاضر، علاوه بر رحیم لو، ابراهیم حمیدی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سفیر اقتصاد، هادی درفشی به نمایندگی از شرکت سامان محیط، علی محمدخانی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سپهر و خانم هنردوست به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه میهن حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه میهن مدیر عامل نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری هیات مدیره بیمه میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است