Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، اعضا بر پرهیز از تقابل لفظی با نیروها و احزاب درونی جبهه اصلاحات تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، در جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت که به صورت مجازی و به ریاست علی شکوری‌راد دبیرکل حزب برگزار شد،  روسای کمیسیون‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، زنان، علمی- فرهنگی و آموزشی و نهایتا، امور زیربنایی و محیط زیست گزارشی از جلسات و عملکرد خود ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی بازتاب‌های بیانیه اخیر حزب به مناسبت روز کارگر و روز معلم، از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود و در آن، با اشاره به هویت عدالت‌خواهانه اکثر اعضا و موسسین حزب، تاکید شد که در کنار گفتمان آزادی و دموکراسی‌خواهی اصلاح‌طلبانه که همواره مورد مطالبه و در محور گفتمان اصلاحات و حزب بوده است، عدالت اجتماعی نیز بایستی در اعلام مواضع حزب مورد توجه بماند.
 
سخنرانی اخیر رییس دولت اصلاحات و انتشار گسترده آن در فضای مجازی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. اعضای جلسه، با تاکید بر نقش رهبری بی‌بدیل ایشان در روند اصلاح‌طلبی ملت ایران، تداوم بدون فراز و نشیب رویکرد خاتمی در دفاع از مردم و منافع ملی را سرمایه‌ بزرگ این جریان فکری و سیاسی برآورد کرده و بر تبیین و ترویج محورهای  سخنرانی اخیر ایشان توسط اعضاء حزب تأکید کردند.

پرهیز از تقابل لفظی با نیروها و احزاب درونی جبهه اصلاحات مگر در جایی که اتهامی به حزب وارد شده باشد که ایجاد شفافیت و توضیح را ضروری نماید، از دیگر موارد مورد توافق در این جلسه بود.

بحث درباره تحولات دوران پسا کرونا، از دیگر دستورات اصلی این جلسه بود که پیامدهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن به اجمال مورد توجه و بررسی قرار گرفت. در این رابطه مقرر شد تا این موضوع همچنان در دستور دفتر سیاسی و شورای مرکزی باقی بماند و کمیسیون‌های تخصصی حزب نیز هر یک در زمینه کاری خود در این باره، بررسی‌های علمی و مطالعاتی به عمل آورده و گزارش آن را به دفتر سیاسی ارائه دهند.  

در  این جلسه همچنین از اصابت موشک خودی به ناوچه کنارک در جریان رزمایش ارتش در دریای عمان اظهار تأسف شد و اعضاء با خانواده شهدای جان‌باخته در این حادثه اظهار همدری کردند.

حاضرین در این نشست همچنین خبر مربوط به حادثه پیش آمده در مرز با افغانستان برای مهاجران افغان که گفته شده‌است بر اثر رفتار نادرست مرزبانان ایرانی بوقوع پیوسته است اظهار تأسف و نگرانی کردند. اعضا همچنین بر روشن شدن چگونگی ماجرا و برخورد انضباطی و قانونی با خاطیان تأکید کردند.

در این جلسه، نسبت به خبر آماری از افزایش خشونت خانگی علیه زنان در شرایط دوران پسا کرونا نیز واکنش نشان داده شد و قرار شد کمیسیون مطالعات زنان موضوع را پیگیری کند.
/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حزب اتحاد ملت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی احزاب سیاسی احزاب حزب اتحاد ملت دفتر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه‌تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان، گفت: به‌زودی یک نفر در استان به‌عنوان مسئول تأمین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به‌عنوان مسئول تأمین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تأمین منابع صورت بگیرد، افزود: بدون تأمین منابع، امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: باتوجه‌به مهلت قانونی خرج کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

وی با تأکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها، گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

کد خبر 6093627

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • جنبش‌های سده‌های دوم و سوم هجری بیش‌تر تقابل ایرانی – ایرانی بود نه ایرانی - عربی
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند