Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:27:57 GMT

بیش از ۵۰ داعشی طی یک ماه اخیر در عراق کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۷۱۷

بیش از ۵۰ داعشی طی یک ماه اخیر در عراق کشته شدند

سخنگوی رسمی الحشد الشعبی در محور شمال عراق روز سه‌شنبه از کشته شدن بیش از ۵۰ تروریست داعشی به دست نیروهای عراقی طی ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا علی الحسینی مسئول محور شمال در الحشد الشعبی در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» عراق گفت: در عملیات پیشگیرانه نیروهای الحشد الشعبی با همکاری سایر تشکیلات امنیتی و پشتیبانی نیروی هوایی طی ماه جاری بیش از ۵۰ تروریست کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات مهم در استان‌های کرکوک و الانبار علیه تروریست‌ها انجام شد که در جریان آن فرماندهان ارشد و مهم داعش کشته شدند.

به گفته الحسینی، این عملیات در چارچوب برنامه‌های اطلاعاتی مشخص و در واکنش به حملات تروریست‌ها در استان‌های صلاح‌الدین و دیاله و سایر مناطق صورت گرفت که باعث کشته یا زخمی شدن غیرنظامیان شده بود.

طبق این گزارش برخی از استان‌های عراق از جمله دیاله هفته گذشته شاهد حملات تروریستی فراوانی بوده که در اثر آن شماره کشته یا مجروح شدند.

از سوی دیگر منابع امنیتی عراق اعلام کردند که تروریست‌ها دیروز به چند منطقه در استان صلاح‌الدین حمله کردند که در اثر آن پنج نظامی و سه غیر نظامی کشته و شماری دیگر مجروح شدند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌منبع: ایرنا

کد خبر 423473

منبع: ایمنا

کلیدواژه: داعش عراق تروریست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی

"وقاحت رخ‌داده توهین به همه زنان بود". این جمله بخشی از واکنش باشگاه پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس در رسانه رسمی خود نوشت:

«سال‌ها است بخشی از جامعه هواداری سپاهان، هر از چند گاهی اقدامات وحشتناکی را رقم می‌زنند. در تمام این موارد دیده نشد باشگاه سپاهان حتی یک بار عمیقا متاسف باشد.»

 «آنچه اتفاق افتاد علیه بانوان هوادار تمام باشگاه‌ها بود. ملت ما شهدای عزیز و گرانقدری را داد تا پای داعش و تفکرات داعشی به این کشور باز نشود.»

«حمله به خودروی حامل مدیران باشگاه رقیب، نابینا شدن سرباز احمدی از دو چشم به خاطر پرتاب نارنجک دست‌ساز، حمله وحشیانه و بی‌رحمانه به هواداران پرسپولیس و ضرب و شتم آن‌ها، نابینا کردن هوادار پرسپولیس، تهدید هواداران پرسپولیس در شهر محل زندگی خودشان، حمله به خودروهای خبرنگاران در تهران، آتش زدن خودروی یکی از خبرنگاران، حمله به ماموران داخل ورزشگاه در بازی خارج خانه، حمله به اتوبوس حامل اعضای پرسپولیس با نارنجک بخشی از حوادثی بوده که توسط این عده رقم زده شده است.»

 «به ارکان ورزش و فوتبال کشور، تضمین می‌دهیم چنین اتفاقاتی در قالب مواردی چون خشونت علیه زنان در ابعاد بین‌المللی فوتبال قابل پیگیری است.»

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی