Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج زنده بودی روز سه شنبه در پیامی در فضای مجازی افزود:  افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، سالمندان و کودکان برای حفظ سلامتی خود در قبال بیماری کرونا به هیچ عنوان در آیین لیالی قدر شرکت نکنند. 

وی اظهارداشت: مردم این شهرستان در صورت شرکت در لیالی قدر، ملزم به رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی باشند.

زنده بودی گفت: اگرچه بعضی محدودیت ها کاهش یافته اما بیماری کرونا به هیچ عنوان به پایان نرسیده‌است و مردم تا جایی که امکان دارد از شرکت در تجمعات، مسافرت و خارج شدن غیر ضروری از خانه بجد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم از همه رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی و خبرگزاری‌ها خواست همانگونه که پیگیر اطلاعات بیماران مثبت در این شهرستان هستند در زمینه آموزش و اطلاع رسانی نیز این شبکه را یاری و  رلوحه کار خود قرار دهند.

وی  گفت: از مجموع بیماران مثبت کرونایی استان بوشهر در روز جاری یک نفر آن کودک ۸ ساله، ساکن شهر امام حسن این شهرستان است که سابقه تماس با بیمار مثبت  را داشته و در زمان حاضر برای گذراندن دوره درمان در بیمارستان بستری است.

ستاد نمازجمعه دیلم در اطلاعیه ای اعلام کرد: آیین شب‌های قدر طبق مصوبه شورای ملی مقابله با کرونا برگزار و در این شهرستان نیز در محوطه آزاد مصلای جمعه این شهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

سخنرانی امام جمعه این شهر و قرائت دعای جوشن کبیر از برنامه های اولین شب از لیالی قدر است.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بندردیلم پروندهٔ خبری آیین های روزه داری در ایام کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بندردیلم ویروس کرونا بندردیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر