Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@16:12:23 GMT

خدمات معیشتی، رفاهی و حمایتی مسؤولان اطلاع رسانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۱۳۷

خدمات معیشتی، رفاهی و حمایتی مسؤولان اطلاع رسانی می شود

حجت الاسلام لطفی نیاسر با بیان این که اقناع افکار عمومی در دوران پسا کرونا امری لازم و حیاتی است، گفت: خدمات معیشتی، رفاهی و حمایتی مسؤولان توسط صدا و سیمای استان اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «محمد لطفی نیاسر» در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم» که امروز(سه شنبه 23 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به به تماس های مکرر افراد مختلف به صدا و سیما و اعتراض نسبت به وضعیت شغلی موجود گفت: کارگران با بی پولی و بی کاری مواجه اند و اقدامی هنوز در عمل صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به این که خدمات مسؤولان باید مرتب به اطلاع مردم رسیده شود، گفت: از جمله بسته ای که برای حمایت از کارگران توسط اداره کل کار و رفاه اجتماعی آماده شده ارائه شود، تا مردم خبر دار شوند، چون تماس های مردمی و تجمعاتی که صورت می‌ گیرد حکایتش غیر از آن چیزی است که می‌ شنویم.

 

وی بیان داشت: کارهایی که انجام شده برای اقناع افکار عمومی اطلاع رسانی شود و کارهایی که در سطح استان شدنی است و کارهایی که قابل پیگیری در سطح ملی می باشد را نیز باید اطلاع بدهیم.

 

حجت الاسلام لطفی نیاسر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با حضور آقای غضنفری می توانیم گزارش هر دستگاهی را بدهیم و کلیه دستگاه هایی که به نحوی جنبه حمایتی و معیشتی و رفاهی داشته اند را بررسی و گزارش آن را از طریق رسانه استان قم اعلام کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکی از معزلات استان قم خاطرنشان ساخت: تاکسی ران ها به جهت ضرورت با پول کار می‌ کنند که این نقل و انتقال اسکناس مشکل زیادی را ایجاد می‌ کند چون تاکسی ران ها به دلیل پولی که باید بابت کارت خوان بدهند حاضر نیستند که کارت خوان تهیه کنند که باید برای این مسأله فکری بشود.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان قم در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: در ارتباط با وضعیت مساجد، امام زادگان و حرم های مطهر هنوز اطلاع دقیقی نداریم که چه چیزی را باید به اطلاع مردم برسانیم که لازم است اطلاعات دقیق مربوط به این مسأله نیز زودتر اعلام شود تا بتوانیم مراکز باز شده را برای حضور مردم معرفی کنیم.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدا و سیمای استان قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند