Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری رژیم اسرائیل از دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با رئیس دستگاه امنیت داخلی این رژیم درباره اوضاع کرانه باختری و هماهنگی برای جلوگیری از انتفاضه جدید در برابر طرح الحاق بخش هایی از این منطقه خبر دادند. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه رای الیوم امروز در گزارشی نوشت: شبکه سیزده تلویزیون اسرائیل فاش کرد که در دیدار هفته های گذشته نداف ارگمن فرمانده دستگاه شاباک(سرویس امنیت داخلی) با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شروطی برای گرفتن وام ابومازن از اسرائیل وضع شده که بستن حساب های بانکی شهیدان و اسیران فلسطینی در صدر این شروط قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه به نقل از منابع امنیتی و سیاسی بسیار آگاه در تل آویو افزود: براساس این شروط، اسرائیل قسط وام را از درآمد مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین برخواهد داشت.

درآمد مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله حقوق گمرکی به حساب رژیم اسرائیل ریخته می شود و این رژیم سپس آن را به حساب تشکیلات خودگردان می ریزد. این سازوکار همواره اهرمی در دست رژیم اسرائیل برای فشار بر تشکیلات خودگردان بوده و این رژیم با واریز نکردن درآمدهای مالیاتی به حساب تشکیلات خودگردان به این تشکیلات فشار وارد کرده است تا به اهداف خود برسد.

ابومازن پیشتر اذعان کرده بود که حداقل ماهی یکبار با رئیس شاباک در مقر خودش در رام الله دیدار می کند.

شبکه سیزدهم تلویزیون رژیم اسرائیل به نقل از منابع بلندپایه در تل آویو گفت که رژیم اسرائیل به شرط کرده است که ابومازن در برابر دریافت این وام باید تضمین کند که پول به دست خانواده های شهید و اسیران فلسطینی نرسید و این کار از طریق دستور تشکیلات خودگردان به بانک های فلسطینی برای بستن فوری حساب های بانکی اسیران فلسطینی صورت گیرد.

این منابع افزودند: در جریان دیدار ابومازن و ارگمن توافق شده است که در صورت اعلام آغاز الحاق تصمیم اسرائیل برای الحاق اراضی شهرک ها (به رژیم اسرائیل)، تشکیلات فلسطین درباره عدم وقوع انتفاضه جدیدی و محدود کردن تظاهرات فلسطینی ها در داخل شهرها و کشیده نشدن آن به سمت نقاط تماس با اسرائیل تعهد بدهد.

این منابع گفتند: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به موشیه کحلون وزیر دارایی دستور داده است تا این وام به ارزش 800 شکیل (پول رژیم اسرائیل) به تشکیلات خودگردان بدهد.

به گفته این منابع، این توافق یکشنبه گذشته امضا شده و براساس آن رژیم اسرائیل متعهد شده است تا مبلغ وام را در چند مرحله در ماههای آینده به حساب تشکیلات خودگردان حواله کند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرای فلسطینی اسرائیل ابومازن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرای فلسطینی اسرائیل ابومازن اسرای فلسطینی اسرائیل ابومازن تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور با حضور در منزل سه خانواده شهید در قائم شهر ازفداکاری‌ها و استقامت و بردباری خاندان شهدا تجلیل کردند.

قاضی زاده هاشمی در این دیدار‌ها ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور به خانواده شهدا از نزدیک با مسائل و مشکلات و متقابلا از نظرات و دیدگاه‌ها و توصیه‌های خانواده‌های معظم شهدا به مسئولان و خادمان ملت آشنا شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حضور و دیدار مدیران ستادی بنیاد شهید به استان‌ها برای رسیدگی و نظارت بر عملکرد این نهاد در استان‌ها و برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگران را از اهداف سفر ادواری خود و هئیت همراه به استان‌ها و شهرستان‌های کشور عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده سه شهید بزرگوار، برادران سعید، سعادت و سیامک طبری و شهیدان غلامرضا وغلامعلی معلمی و شهیدعلیرضا بزرگی دیدار کردند.

در این دیدار‌ها خانواده معظم شهدا نیز با آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توجه مسئولان به آرمان‌ها و تداوم راه شهدا در حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام و ارائه خدمات بی منت بیشتر به مردم تاکید کرد.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر پدر شهیدان معلمی نیز در این دیدار از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست علاوه برضرورت توجه وخدمت رسانی به جامعه ایثارگران، اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تعلیق مبادلات تجاری با اسرائیل ضروری بود/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • اردوغان : دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم