Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:42:04 GMT

ممیزه و شاخصه انسان‌های مومن ومتقی انفاق است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۵۳۴

ممیزه و شاخصه انسان‌های مومن ومتقی انفاق است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی مومنانه همزمان در سطح نیرو‌های مسلح کشور، گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند:چه خوب است یک رزمایش گسترده در کشور به وجود آید برای مواسات وهمدلی مومنانه برای اینکه بتوانیم ارادتمان را به آقا امام زمان (عج) ثابت کنیم بایستی صحنه‌ها وجلوه‌هایی از جامعه مهدوی را درخودمان بوجودآوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: این پویش همدلی مومنانه با همت کارکنان فرماندهی انتظامی استان ایلام و با اهداءحقوق یک روز خود برای کمک به معیشت نیازمندان و معسرین ناجا انجام و بسته‌های کمک معیشتی تهیه شد.

او افزود: بسته‌ها کمک معیشتی خریداری شده به تعداد ۱۱ قلم شامل یک کیسه ۱۰ کیلیویی برنج ایرانی، ۲ بطری روغن مایع، قند و شکر، ۲ قوطی رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا قرمز، عدس، خرما هرکدام یک بسته، ماکارونی ۳ بسته، چای یک بسته، سویا ۲ بسته است که بعد از بسته بندی توسط همکارانمان در پلیس استان، در نظر است بین کارکنان و بازنشستگان معسر و نیازمند ناجا، و همچنین افراد نیازمند سطح استان توزیع شود.

حجت الاسلام شعبانعلی از زحمات، همت و تلاش فرمانده انتظامی استان و کارکنان تحت الامرش در راستای شرکت در این رزمایش همدلی مومنانه که همان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (دامت برکاته) است تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این رزمایش، فرمانده انتظامی استان، ریاست عقیدتی سیاسی و رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی رزمایش همدلی پویش همدلی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

 آقاپور کاظمی ادامه داد: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور،  سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی