Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@15:35:02 GMT

قاتل پای چوبه دار بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۷۷۸

قاتل پای چوبه دار بخشیده شد

رویداد۲۴ عبدالمجید کشوری روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: حادثه قتلی که پانزده سال پیش در منطقه زاغه صورت گرفته است علی رغم حضور دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در زمان بروز حادثه و پس از آن رسیدگی و بررسی همه جوانب ماجرا که در نهایت منجر به صدور حکم قصاص در این پرونده شد.

وی بیان کرد: اما بزرگان، خیرین و ریش سفیدان این منطقه با ورود به پرونده تلاش‌هایی را برای اخذ رضایت از خانواده مقتول آغاز نموده که در ماه مبارک رمضان امسال این اتفاق مهم و ارزشمند به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشوری اضافه کرد: بخشش یکی از مهم‌ترین مؤلفه های بارز و شاخص جامعه اسلامی است که امروز به روشنی دیده می شود ، اتفاقی که در سایر فرهنگ‌ها و مکاتب شاید بسیار کمرنگ و کمتر دیده شده است.

بیشتر بخوانید: زورگیری از کودک کار؛ روی دختر بچه بنزین ریختند و آتش زدند!

وی افزود: ورود شوراهای حل اختلاف و بزرگان محلی به چنین پرونده هایی و ایجاد صلح و سازش میان افرادی که به هر دلیلی مرتکب جرم شده اند توانسته زندگی های فراوانی را به انسان‌های آسیب دیده برگرداند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان یک طرح الگو در کشور است و نشان می‌دهد که اگر پای کار باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در حاشیه بازدید از طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان که به همراه فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، از زحمات مجموعه کارکنان وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران که به صورت جهادی در اجرای این پروژه فعالیت کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: با تلاش تمام مجموعه وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران این طرح بزرگ انجام گرفت و همه پای کار آمدند تا طرح حفر چاه و انتقال آب انجام شود و این در حالی انجام گرفت که در سال گذشته این منطقه بیابان بود و بیشترین حجم طوفان‌ها را در منطقه داشتیم و شرایط کار در منطقه بسیار سخت بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: از سوی دیگر شرایطی حاکم بود که آب چاه نیمه‌ها در حال اتمام بود و مردم گلایه‌مند و نگران از شرایط پیش رو بودند.

وی گفت: خداوند در کنار تلاش همه مجموعه‌ها، نعمت بارندگی در شمال استان سیستان و بلوچستان را عطا کرد و چاهک های در حال خشکیدن حیات دوباره گرفتند.

کرمی بیان داشت: طرح انتقال آب دریا نیز طرح بی‌نظیری است که با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب بخشی از اعتبارات مورد نیاز نیز از صندوق ذخیره ملی تامین شد و این طرح بزرگ هم اکنون در حال اجراست. کیفیت در اجرای کار بسیار مهم است و باید بر کیفیت امور نظارت شود.

وی عنوان کرد: پروژه تامین آب اضطراری منطقه سیستان یک پروژه بی‌نظیر و الگو است و نشان می‌دهد که اگر بخواهیم در کشور پروژه‌های بزرگ انجام دهیم می‌توانیم به سرعت کار را شکل دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرعت در اجرای طرح‌ها را در پروژه‌های دیگر نیز می‌توانیم ببینیم به طوری که در حوزه ساخت بزرگراه در گذشته سالی 10 الی 15 کیلومتر در استان احداث می‌شد اما امسال این رقم به 180 کیلومتر رسیده است که جای قدردانی از دست‌اندرکاران این مجموعه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری