Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های دولت مستعفی یمن در ادامه پیشروی به سمت استان أبین، یک اردوگاه وابسته به گروه «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) تحت حمایت امارات را به کنترل خود درآوردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع دولت هادی گفت که نیرو‌های آن‌ها پس از درگیری شدید با نیرو‌های شورای انتقالی جنوب در أبین، اردوگاه «حیدرة السیدر» را به کنترل خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی تصریح کرد که نیرو‌های هادی همچنین ۱۵ نفر از نیرو‌های شورای انتقالی جنوب را به اسارت گرفته و تعدادی از آن‌ها نیز کشته و زخمی شدند.

به گفته وی، نیرو‌های هادی همچنین ۱۰ خودروی نظامی ویژه نقل و انتقال افراد و سلاح‌ها و تجهیزات نظامی متعلق به شورای انتقالی را به تصرف خود درآوردند.

این منبع گفت که پیشروی نیرو‌های هادی به سمت زنجبار مرکز أبین نیز ادامه دارد.

از سوی دیگر «عبده مجلی» سخنگوی ارتش یمن وابسته به دولت هادی گفت که نیرو‌های شورای انتقالی جنوبی چندین خمپاره به سمت مواضع ارتش در دو منطقه الکلاسی و شقرة در أبین پرتاب کردند.

مجلی افزود که نیرو‌های هادی نیز به این حمله پاسخ دادند که باعث درگیری بین دو طرف شد.

در همین ارتباط «محمد الحضرمی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن با متهم کردن شورای انتقالی گفت که این شورا بر ادامه «شورش مسلحانه» خود و همچنین تضعیف کار نهاد‌های دولتی از جمله وزارت بهداشت اصرار دارد.

الحضرمی افزود که شورای انتقالی از درخواست‌های بین‌المللی مبنی بر دست کشیدن از تصمیم خودمختاری سرباز زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ یمن یمن شورای انتقالی جنوب یمن نیروهای منصور هادی شورای انتقالی جنوب نیرو های هادی خود درآوردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز

آفتاب‌‌نیوز :

 جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بالا بودن کیفیت آب یزد نسبت به پارسال
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • تمدید مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند