Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:45:58 GMT

لزوم تغییر نگرش در برنامه های اوقات فراغت جوانان استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۱۰۷

لزوم تغییر نگرش در برنامه های اوقات فراغت جوانان استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد سجادی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت جوانان برنامه‌های روتین و کم هزینه دارند و هیچ گونه فعالیت جسورانه و نوآورانه‌ای در این حوزه رخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: باید در راستای فعالیت‌های اوقات فراغت جوانان در استان تغییر نگرش و بینش صورت گیرد و برنامه‌هایی همچون آشتی جوانان، شناخت نوجوانان و جوانان از محیط زیست، تولیدات بخش کشاورزی و صنعت و… نیز در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و استانداری مرکزی گفت: باید میزان سنجش اثر بخشی برنامه‌های اجراشده در حوزه جوانان در قالب یک کار پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص مصوبه هیأت اندیشه ورز جوانان در سال گذشته اظهار کرد: بر اساس این مصوبه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بود یک روز در هفته را به جوانان اختصاص دهند، دریغ از همکاری یک دستگاه در حالی که ۵۰ درصد فرمانداران در شهرستان‌ها حداقل یک جلسه را با حضور جوانان برگزار کردند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و استانداری مرکزی افزود: اگر مدیران در جلسات از جوانان دعوت به عمل آورند، مشکلات این حوزه تسریع پیدا می‌کند.

کد خبر 4924179

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ساماندهی امور جوانان اوقات فراغت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم