Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:54:23 GMT

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به شوشتر اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۱۶۹

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به شوشتر اختصاص یافت

محمد حسن کجبافی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : این مبلغ قرار است امسال در قالب ۳۶۰ طرح به متقاضیان پرداخت شود.

وی افزود : این تسهیلات در قالب طرح‌های خانگی ، صنایع دستی ، دامپروری ، کشاورزی ، گلخانه ای ، مشاغل فنی و ... پرداخت می‌شود.

معاون فرماندار شوشتر ادامه داد: پارسال نیز ۳۳۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۳۵۳ طرح به متقاضیان پرداخت شد که برای یک هزار و ۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها تسهیلات ارزان قیمت شوشتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات ارزان قیمت شوشتر تسهیلات ارزان قیمت شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در نتیجه رشد قابل توجه نرخ اجاره در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، توسط ستاد ملی کرونا تصویب شد.  تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مستاجر‌ها است. وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در تهران ۲۰۰ و برای متقاضیان ساکن مراکز کلان‌شهر‌ها  ۱۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان ساکن سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است، همچنین  کسانی که در روستا زندگی می‌کنند، هم می‌توانند وام ودیعه ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

باسلام چرا هیچ بانکی توی شهر قم حاضر نیست وام ودیعه مسکن بده؟ به کجا باید شکایت کنم ؟ بنده بعد از ثبت نام حائز شرایط دریافت وام شدم باهزار بدبختی ضامن هم پیدا کردم ولی متاسفانه به همه بانک‌های مذکور در سایت مراجعه کردم ولی  جواب همشون ( ابلاغ نشده، اعتبار نیست، فعلا دستور دادن وام رو ندادن )  هست .لطفا پیگیری کنید .

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند