Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@20:21:53 GMT

چند روش درمان مؤثر کرونا شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۴۴۱

چند روش درمان مؤثر کرونا شناسایی شد

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی آخرین ارزیابی این سازمان در ارتباط با برخی روش های درمانی برای بیماری ناشی از ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، «مارگارت هریس» سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در سخنانی اظهار کرد که برخی روش‌های درمانی برای ویروس کرونا شدت و یا زمان این بیماری را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بهداشت جهانی همچنین تأکید کرده که این سازمان در حال به دست آوردن اطلاعات بیشتری بر روی چهار و یا پنج روش درمانی است که بیش از دیگر روش‌ها مؤثر بوده‌اند.

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در عین حال تأکید کرده که هنوز روش درمانی خاص و ثابت شده‌ای برای توقف و یا درمان کامل ویروس کرونا وجود ندارد.

روز گذشته نیز «تدروس آدهانوم»، دبیر کل سازمان بهداشت جهانی با خطرناک توصیف کردن ویروس کرونا، بیماری ناشی از این ویروس را مسری و کشنده عنوان کرده و گفته بود: تولید واکسن این ویروس به ۱۰ تا ۱۶ ماه زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت

عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواهان واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در این سازمان به این گروه و اعاده عضویت افغانستان در نشست‌های منطقه‌ای کمیته اجرایی این سازمان شد.

حنفی همچنین خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

«حنان حسن بلخی» رئیس منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: مسئله بهداشت غیرسیاسی است و در اولویت‌های این سازمان قرار دارد.

بلخی گفت: مسئله فراهم آوری کشت جایگزین برای کشاورزان افغانستانی را با سازمان جهانی بهداشت و سایر نهادهای مربوطه در میان خواهیم گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن