Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کامل گفتگوی اختصاصی طرفداری با بهنام ابوالقاسم پور، پنج‌شنبه منتشر می‌شود.

 

اختصاصی طرفداری- بهنام ابوالقاسم پور، در روز دوشنبه 22 اردیبهشت میهمان استودیو طرفداری بود. سامان خدائی در جریان گفتگو با مهاجم سابق باشگاه‌های سایپا و پرسپولیس، درخصوص همبازی مشهور او و داستان آشنایی پژمان جمشیدی و بهنام ابوالقاسم پور پرسش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کامل این گفتگو، روز پنج‌شنبه منتشر خواهد شد.

پژمان سالی که کشاورز بازی می‌کرد یک داور را زد و شش ماه محروم شد. ما در تیم دانشجوها بودیم. آقای احمد سنجری به همراه حمید خان مربی ما بودند. آقای سنجری به من گفت بهنام یک بازیکن دیده‌ام سیاه چهره ولی تند و تیز، خیلی هم زشت هست. گفتم سر تمرین بیاید. دیدیم پژمان ساکش دستش است و از آن دور می‌آید. به دل آدم نشست. فوری هم با من رفیق شد. دانشجوها هم همدیگر را می‌شناختیم. آمد و با حمید علیدوستی صحبت کرد، قراردادی سایپا پیشنهاد داد که خود پژمان باورش نمی‌شد که چنین پولی را از سایپا بگیرد.

آمد سراغم و گفت بهنام چه‌کار کنم، من شش ماه محروم هستم. خب من بچه شهر ری بودم و برادر داریوش خان معلم ریاضی ما بود. پیش او رفتیم و گفتیم آقا تو رو به قران ما را پیش داریوش خان ببر. داریوش خان هم دیسیپلینی داشتند که جرات نمی‌کردیم خودمان پا پیش بذاریم. دفترشان شیرودی بود. پژمان را به شیرودی بردم. پژمان آن موقع هم همینجوری فیلم بازی می‌کرد. گفتم پژمان خودت را بزن به ناراحتی و الکی گریه کن تا کارت را درست کنیم. خلاصه داریوش خان ما را به خاطر برادرش پذیرفت. خلاصه گریه زاری و هی به پهلوی پژمان می‌زدم می‌گفتم گریه کن. گفتم داریوش خان این بچه خوبی هست، دانشجوست. توروخدا این شش ماه محروم شود بدبخت می‌شود. داریوش خان هم دلش سوخت گفت یک کمیته‌ای دارم، آن تشکیل شود درستش می‌کنم. پژمان هم مدام عرض ادب می‌کرد عقب عقب راه می‌رفت خم و راست می‌شد آقا ببخشید، آقا معذرت می‌خوام. این رفتار پژمان به دل داریوش خان نشست و آن شش ماه بخشیده شد.

بعد هم که در سایپا بودیم، دوران خوبی داشتیم، تیم ملی با هم بودیم. حتی خدمت سربازیش در پاس را من درست کردم. التماس کرد بهنام توروخدا من را ببر. من هم به آقای آجرلو گفتم، ایشان هم پذیرفت. یک ماهی سربازی رفت و بعدش همبازی شدیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهنام ابوالقاسم پور داریوش خان شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز