Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و آغاز شب‌های پرفضیلت قدر، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، ضمن بیان اینکه شب قدر، شب نوشتن سرنوشت انسانهاست، از ادای حق الناس گفت و رسیدن هرچه سریعتر به فصل وصل، ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"شب قدر، شب نوشتن سرنوشت انسانهاست.
امیدوارم خدا برای همه، آینده روشن و نیکی رو رقم بزنه.

خیلی‌ها این شب‌ها رو بیدار می‌مونند، اعمال خودشون رو مرور می‌کنند و از کار‌های ناشایستی که ممکنه انجام داده باشند، اظهار پشیمونی می‌کنند و به خودشون قول میدن دیگه سراغ اون کار‌ها نرن. خدا هم مثل همیشه، بخشایشگر بی‌نظیریه و از حق‌الله چشم‌پوشی می‌کنه.

حق‌الناس، اما به این سادگی نیست. اگر حقی از دیگران بر گردنت باشه، دعا‌ها اجابت نمیشه. وقت کمی تا شروع شب سرنوشت باقی مونده و باید عذرخواست و طلب گذشت کرد، از هرکسی که حقی بر گردن ما داره؛ و شما، حق‌های زیادی بر گردن بنده به عنوان مسئول دارید. خدا را شاهد می‌گیرم که در انجام وظایفم برای شما کوتاهی نکردم، نه اینکه در همه‌ی میدان‌ها به همه‌ی اهداف رسیده باشیم، نه! اما در همه‌ی میدان‌ها همه‌ی تلاشهایم را کردم تا خدماتی شایسته‌ی شما فراهم بشه.

ممکنه قصوری در کار از من دیده باشید، از شما میخوام که گذشت کنید و اطمینان داشته باشید که تا اونجا که اختیارات داشتم، از تلاش فروگذار نکردم.

من برای شما آرزوی بهترین‌ها رو دارم. دعا کنیم منجی انسان‌ها زودتر ظهور کنه و صلح فراگیر بر همه‌ی عالم مستولی بشه، آمین".

بیشتر بخوانید: رونمايى آذرى جهرمى از هيئت مجازى جديد ويژه شب‌های قدر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب قدر مناسبت های مذهبی آذری جهرمی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟