Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:04:10 GMT

نجات ۲ مفقودی در ارتفاعات شهرستان مهدی‌شهر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۲۷۰

نجات ۲ مفقودی در ارتفاعات شهرستان مهدی‌شهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از نجات دو مفقودی در ارتفاعات شهرستان مهدی‌شهر با تلاش امدادگران هلال‌احمر خبر داد.

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مفقودی دو نفر در کوهستان ظهر امروز به مرکز عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام شد و به‌سرعت نیروهای نجاتگر این جمعیت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این حادثه در فرعی روستای گرمکش در نقاط شمالی استان سمنان رخ داده بود و مفقودی‌ها برای برداشت قارچ و سبزی کوهی به منطقه رفته بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: پس از دریافت گزارش، امدادگران پایگاه فولاد محله مرکزی در شهرستان مهدی‌شهر به محل اعزام شدند.

محمدخانی اضافه کرد: پس از تلاش‌های بسیار امدادگران، این دو نفر مفقودی در کیلومتر 30 فولاد محله به شهمیرزاد و در منطقه روستایی گرمکش پیدا و به مکان امنی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات از ظهر امروز تا ساعت 19:15 به طول انجامید، بیان کرد: هفت نفر از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برای یافتن و انتقال این دو نفر وارد عمل شدند و عملیات با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/74004/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان جمعیت هلال احمر قارچ مفقودی جمعیت هلال احمر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند