Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، در آیین پایانی سی ‌و یکمین جشنواره امتنان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد، از زاهدی‌فرد مدیر عامل ایران‌خودرو خراسان و همچنین نمایندگان گروه کار نمونه با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین در این مراسم سید حامد حسینی صالح به نمایندگی از گروه کار این شرکت به جهت ساخت دستگاه سلف شوی تمام اتوماتیک و احمد فهیمی برای ساخت دستگاه آنالیز و کنترل کیفیت رنگ خودرو از شرکت ایران خودرو خراسان به ترتیب به عنوان گروه کار نمونه و کارگر نمونه در سال 98 انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به منظور معرفی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سال 1398 خراسان رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با ویروس کرونا برپا شد.

گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان برای ششمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه این جشنواره انتخاب شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خودرو خراسان رضوی خودرو مشهد کنترل کیفیت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند