Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره اینتر به کرونا مبتلا شده بود اما حالا شرایط خوبی دارد.

طرفداری - جوزپه برگومی، مدافع سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا که به عنوان مربی آکادمی اینتر و کارشناس ورزشی فعالیت می کند، در مورد شیوع ویروس کرونا در ایتالیا در گفتگو با کوریره دلو اسپورت گفت:

من تست سرولوژیکی دادم و نتیجه IgG مثبت و IgM منفی بود (آزمایش آنتی بادی هایی که با اندازه گیری آن ورود ویروس به بدن را تشخیص می دهند).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای ماه مارس بیمار بودم. مشکل بویایی داشتم  اما ریه هایم مشکلی نداشت. شانس با من یار بود که آنتی بادی در بدنم وجود داشت اما برایم توضیح دادند که این آنتی بادی ها به طور صد در صد از من محافظت نمی کند زیرا ویروس کرونا تغییر پیدا می کند. اگر دوباره ویروس را بگیرم، به شکل خفیف خواهد بود. نترسیده بودم اما  خیلی احساس سرما می کردم. دو بخاری کنارم روشن بود. در ابتدا فکر می کردم آنفولانزا گرفته ام اما تست کرونا مثبت شد. 

دوستانم مسخره می کردند و می گفتند به خاطر این است که زیادی به آن فکر می کنم اما حالم واقعا خوب نبود. تمام مدت درد داشتم. ضعیف بودم. از درد نمی توانستم بنشینم. پاهایم تمام مدت درد می کرد. در نهایت خوب شدم اما بیماری حدود 20 تا 25 روز ادامه داشت. حالا حالم کاملا خوب است و دوباره دویدن را آغاز کرده ام. 

احمق بودم و این بیماری را دستِ کم گرفته بودم. 21 فوریه یکی از بچه های آکادمی اینتر ذات الریه گرفت و دیگر بعد از آن تمرین را تعطیل کردیم. 26 فوریه در ناپل بودم تا در مورد بازی مقابل بارسلونا نظر بدهم و بعد به پروجا رفتم تا بازی مقابل بنونتو را تماشا کنم. فکر می کنم قبل از ابتلا، این بیماری را دستِ کم گرفتم و با افراد زیادی در تماس بودم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان گیاهی ریزش مو

آفتاب‌‌نیوز :

چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.

باعث بر طرف کردن ضایعات Psoriform و نیز هپیراکراتوز بافتی و نهایتاً چربی سرمی شود. کاتچین موجود در آن خاصیت مهارکنندگی ۵ آلفا ردوکتاز را دارد که DHT را مسدود می‌سازد. DHT یکی از علل کلیدی ریزش مو محسوب می‌شود. این ماده می‌تواند رشد مو‌های جدید را ترویج کند و از بروز مشکلات رایجی همچون شوره و پوست سر خشک پیشگیری نماید. تحقیقات علمی نشان می‌دهد این ترکیب دارای خواص بسیار با ارزش برای درمان ریزش مو است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند