Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:36:57 GMT

شمار قربانیان کرونا در فرانسه به مرز ۲۷ هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۲۹۷

شمار قربانیان کرونا در فرانسه به مرز ۲۷ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت فرانسه در گزارش روزانه خود اعلام کرد تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به حدود ۲۷ هزار نفر رسیده است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره،‌ وزارت بهداشت فرانسه روز سه‌شنبه از رسیدن آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 26991 نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت فرانسه میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته را 348 نفر اعلام کرده است که این رقم در مقایسه با میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا طی روزهای قبل افزایش محسوسی نشان می‌دهد.

فرانسه از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، پس از کشورهای آمریکا، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

وزارت بهداشت فرانسه تاکنون ابتلای بیش از 177 هزار نفر از شهروندان این کشور به بیماری کووید-19 را تأیید کرده است.

هشدار وزیر بهداشت فرانسه درباره تشدید مجدد محدودیت‌های قرنطینه‌ایکرونا هفته‌ها پیش از آنکه تصور می‌شود در فرانسه وجود داشتفرانسه مسافران ورودی از اتحادیه اروپا،‌ بریتانیا و محدوده شنگن را قرنطینه نمی‌کندکرونا در اروپا| از درخواست آلمان برای کشف منشاء ویروس تا تمدید حالت فوق العاده در فرانسه

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا اخبار "فرانسه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار فرانسه بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار فرانسه وزارت بهداشت فرانسه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد

بنا بر اعلام وزارت حج و عمره عربستان، زائر بیت الله الحرام باید واکسن مننژیت را دریافت کرده باشد، به طوری که مدت زمان دریافت آن از ۱۰ روز کمتر و از ۵ سال بیشتر نباشد.

همچنین، مقامات بهداشتی کشوری که زائر بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعزام می‌کنند، باید از دریافت واکسن به موقع وی اطمینان حاصل کنند و نام واکسن مصرفی و تاریخ دریافت آن را در گواهی واکسیناسیون بنویسند.

زائر باید واکسنی متشکل از حداقل یک دوز واکسن فلج اطفال خوراکی دو ظرفیتی یا واکسن فلج اطفال غیرفعال دریافت کند.

در همین راستا، وزارت بهداشت عربستان توصیه کرد کشور‌هایی که زائران آنها عازم به سرزمین وحی هستند، توجه داشته باشند که وی از بیماری‌هایی که با حداقل سلامت جسمانی منافات دارد و زائر نمی‌تواند با آنها مناسک انجام دهد، عاری باشد.

وزارت بهداشت عربستان به مواردی مانند نارسایی پیشرفته کلیه که نیاز به همودیالیز یا دیالیز صفاقی دارد، نارسایی قلبی پیشرفته که علائم آن در حالت استراحت یا با حداقل فشار فیزیکی ظاهر می‌شود، بیماری‌های مزمن ریوی که نیاز به استفاده متناوب یا مداوم از اکسیژن دارند، سیروز پیشرفته کبدی همراه با علائم نارسایی کبد مانند: آسیت، خونریزی واریس، یا تشنج یا از دست دادن هوشیاری و بیماری‌های عصبی شدید که شناخت را مختل می‌کنند یا با ناتوانی‌های حرکتی شدید همراه هستند و پیری همراه با زوال عقل اشاره کرده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت عربستان؛ زائران مبتلا به بیماری‌های مزمن، علاوه بر مقدار کافی از دارو‌هایی که مصرف می‌کنند، مدارک مربوط به وضعیت سلامتی خود را به همراه داشته باشند و در وسایل همراه خود قرار دهند، علاوه بر این که در برابر بیماری‌های مورد هدف واکسیناسیون‌های اولیه مانند دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، فلج اطفال، سرخک و آبله ایمن شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین