Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تلاش می کنیم کمتر از دو ماه بتوانیم با اجرای تمامی موارد مرتبط با افزایش سرمایه زمینه خصوصی سازی و ورود به بازار بورس را مهیا کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، سعادتمند در حاشیه جلسه خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت که در سالن جلسات وزارتخانه برگزارشد، ضمن قدردانی از تلاش های وزیر ورزش و جوانان و مسوولان سازمان بورس و خصوصی سازی به جلساتی که دراین باره همه هفته برگزار می‌شود اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جلسات دقیق و کارشناسی نظرات ارزشمندی بیان  می‌شود که زمینه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس راتسریع و تسهیل می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته برای واگذاری باشگاه استقلال ارائه کرد و افزود:ما در قالب باشگاه استقلال برای افزایش سرمایه و حضوردر بازار بورس تلاش کردیم که ورزشگاه های مرغوبکار و ناصر حجازی را درآینده نزدیک، رسما به نام این باشگاه ثبت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: تمام جوانب  برند استقلال در نظر گرفته شده و امیدواریم کمتر از دو ماه بتوانیم با اجرای تمامی موارد مرتبط با افزایش سرمایه زمینه خصوصی سازی و ورود به بازار بورس این باشگاه را مهیا کنیم‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال خصوصی سازی بازار بورس وزارت ورزش باشگاه استقلال بازار بورس خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود