Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:25:34 GMT

حساسیت رعایت موارد بهداشتی در مدارس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۷۶۱

حساسیت رعایت موارد بهداشتی در مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزراتخانه و برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد ملی کرونا انجام شده بازگشایی مدارس اجباری اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باید با ظرافت و هوشیاری، حساسیت رعایت موارد بهداشتی و مقابله با این ویروس در بین آموزگاران و مدیران مدارس از سوی مدیران نواحی سه گانه ایجاد شود چراکه اگر این ویروس به یک دانش آموز هم سرایت کند علاوه بر هجمه های رسانه های بیگانه، بازتاب داخلی و خارجی پیدا می کند.

رنجبر تاکید کرد، به دنبال بازگشایی مدارس باید مراقبت های ویژه صورت گیرد و تاکنون آموزش و پرورش و آموزگاران به ویژه در زمینه طرح «شاد» اقدامات متعددی انجام داده اند که قابل تقدیر است و برای این مرحله از کار نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا با موفقیت و بدون رخداد خاصی انجام شود.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: ارتش، سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا زحمت بسیار کشیده اند و خدمات ارزشمندی ارایه کرده اند و در همه بحران ها حضور دارند.

او تاکید کرد که باید در زمینه ضدعفونی کردن محیط های آموزشی نقش آفرینی داشته و یاری رسان باشیم.

رنجبر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت تعویض پلاک خودرو در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: صف های طویلی برای این اقدام تشکیل می شود و برخی به فروش نوبت خود اقدام می کنند و از این طریق شغل جدیدی ایجاد شده این در حالی است که باید پروتکل های بهداشتی کرونا رعایت شود و قرار براین شده تا از خردادماه بخشی از کارها توسط دفاتر درنظر گرفته شده در سطح شهر، به صورت اینترنتی انجام شود و تنها برای مرحله نهایی، مراجعه حضوری انجام شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه