Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه هاآرتص، "مایک پمپئو" وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در سفری کوتاه مدت وارد اسرائیل می‌شود و انتظار می رود که وی در این سفر به موضوعاتی مانند ایران، الحاق کرانه باختری، نبرد مشترک علیه ویروس کرونا و سایر موضوعات منطقه‌ای متمرکز شود. 

پمپئو همچنین در مورد روابط اسرائیل و چین و مخالفت ایالات متحده با مشارکت شرکت‌های چینی در پروژه‌های اسرائیل بحث و گفت و گو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پمپئو که قرار است فردا (چهارشنبه) در سفری یک روزه به سرزمین‌های اشغالی سفر کند در گفت‌وگو با روزنامه «یسرائیل هیوم» برنامه سفر خود را صحبت با مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص معامله قرن، مقابله با کرونا و آنچه «تهدیدات هسته‌ای ایران» خواند، عنوان کرد. 

وزیر خارجه آمریکا افزود که قرار است با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس» رهبر حزب «آبی-سفید» و شریک نتانیاهو در تشکیل دولت ائتلافی گفت‌وگو کند. 

وی درخصوص تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی بیشتر در کرانه باختری به مناطق اشغالی گفت که در این زمینه گفت‌وگوهایی با نتانیاهو و گانتس خواهد شد اما همان‌گونه که در گذشته گفته‌ام این تصمیمی است که در نهایت اسرائیل باید بگیرد. 

وزیر خارجه آمریکا درخصوص مخالفت کشورهای عربی و اروپایی با طرح الحاق اراضی بیشتر در کرانه باختری با تکرار اینکه تصمیم نهایی با اسرائیل خواهد بود، گفت : ما با کشورهایی که اعلام نگرانی کرده‌اند صحبت کرده‌ایم و تلاش کرده‌ایم این نگرانی‌ها را بررسی کرده و در صورت امکان آن‌ها را لحاظ کنیم.

برچسب‌ها چین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی مایک پمپئو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی مایک پمپئو چین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی مایک پمپئو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع مطلع نسبت به طرح‌های نظامی رژیم صهیونیستی به شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی به رفح محدود بوده و تنها برای فشار بر حماس صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام این منبع، تل‌آویو قبل از تماس تلفنی دیروز دوشنبه بین جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، طرح خود برای تخلیه منطقه شرقی رفح و اجرای عملیات نظامی در آن را به اطلاع مقام‌های آمریکایی رسانده بود.

این منبع عملیات رفح را «بسیار محدود» توصیف و تاکید کرد که این عملیات برای نفوذ گسترده در رفح طراحی نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عملیات زمینی خود در رفح را در حالی آغاز کرد که جنبش حماس موافقت خود با طرح آتش‌بس اعلام شده از سوی میانجی‌ها را اعلام کرده بود.

سامر عنتباوی نویسنده و کارشناس مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت با پذیرش طرح آتش بس، رژیم صهیونیستی را در موضع انفعال قرار داده و به دردسر انداخته است.

از سوی دیگر دولت آمریکا اعلام کرده است که عملیات محدود اسرائیل در رفح را تایید می‌کند، اما گسترش این عملیات را نمی‌پذیرد. برخی منابع رسانه‌ای مدعی شده‌اند که آمریکا محدودیت‌هایی را در زمینه ارسال تسلیحات دقیق خود برای ارتش اسرائیل ایجاد کرده است.

کد خبر 6099339

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی