Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:09:06 GMT

معمای توسعه در رادیو اقتصاد حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۸۹۵

معمای توسعه در رادیو اقتصاد حل می شود

مستند «معمای توسعه» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد از پنجشنبه ها ساعت 19 از این شبکه رادیویی بر روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، نگاه تاریخی به روند اقتصاد ایران از دوره قاجار تا به امروز، حقیقت هایی از روندهای توسعه و مشکلات آن را پدیدار می کند و از این رو برای اولین بار در رسانه ملی، رادیو اقتصاد پیشگام شده و مستندی را در این خصوص تحت عنوان معمای توسعه به روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند با تکیه بر اسناد، وقایع و شخصیت هایی که در تاریخ اقتصادی ایران اثرگذار بوده اند تلاش دارد با نشان دادن واقعیت ها، مسیر اقتصادی ایران را تصویر کند تا مشخص شود که چه اقداماتی صورت گرفته و در تاریخ معاصر ایران استعمارگران درصدد چه نوع بهره برداری هایی بوده اند.

در معمای توسعه تلاش می شود بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب به این مسئله مهم پرداخته شود که در کنار تاثیرات سیاسی انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان ، ایران اکنون نیاز به یک انقلاب اقتصادی دارد که هنوز محقق نشده است و این به دست نسل جوان انقلاب اسلامی در گام دوم رقم خواهد خورد.

روایتگری معمای توسعه بر عهده «داوود نماینده» یکی از پیشکسوتان عرصه گویندگی و دوبلاژ کشور است و «احمد یوسفی مقدم» به عنوان پژوهشگر، «ولی الله سلیمانی» به عنوان هماهنگی، «وحید موسوی» تهیه کننده این برنامه را همراهی می کنند.

مستند معمای توسعه، پنجشنبه ساعت 19 و تکرار آن جمعه ها ساعت 19 از شبکه رادیویی اقتصاد بر روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه پایدار توسعه مستند رادیویی رادیو کسب و کار معمای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: مولفه‌های سیاسی، حوزه‌های امنیتی و موضوعات پیرامون آن در مباحث اقتصادی کشور تاثیر دارد، اما مولفه اصلی نیست.

وی توضیح داد: دشمنان ما در پی سال‌ها علاقه‌مند بودند که بگویند که در موقع وقوع جنگ اقتصاد ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و می‌خواستند این موضوع را به شکل اغراق آمیزی بزرگنمایی کنند تا جایی که می‌گفتند حتی نان گیر مردم هم نمی‌آید و مردم باید در صف‌های طولانی نان بایستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این موضوع را بار‌ها اعلام می‌کردند که آمریکا آماده حمله است و اگر ایران حتی یک فشنگ به اسرائیل شلیک کند آنها تمام مواضع ایران را می‌زنند؛ این موارد رعب و ترس در مردم ایران ایجاد کرد که بخشی از آن به اقتصاد کشور هم وارد شد به طوری که طبق نظرسنجی‌ها خیلی‌ها نگران مباحث اقتصادی تا امنیتی بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد که هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم بر موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست، پس باید راهکار رفع مشکلات در حوزه اقتصادی را در داخل کشور پیدا کنیم به عبارت دقیق‌تر کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین دیگران نیست و در زمین خودمان است.

پورابراهیمی در عین حال تصریح کرد: البته تحریم‌ها و تهدید‌ها به اندازه خودش اثرگذار است، اما بخش اصلی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تهدید‌ها نیست. این چیزی است که عملیات «وعده صادق» نشان داد.

وی اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را ثابت کرد که جنگ هراسی در اقتصاد کشور تاثیر زیادی ندارد و عملا تمامی نقشه‌های قبلی در ایجاد رعب بر بخش اقتصادی کشور را فرو ریخت البته که نمی‌توان تاثیر تحریم و تهدید بر اقتصاد را نفی کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی