Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فدراسیون والیبال ایران به تازگی اعلام کرد که برای تقویت نیمکت تیم ملی خود و پر کردن جای خالی ایگور کولاکوویچ به دنبال مذاکره با خولیو ولاسکو است. رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که ولاسکو با فدراسیون این کشور قرارداد دارد و نمی‌تواند راهی ایران شود.

یکی از رسانه‌های ایتالیایی اخیراً در مطلبی با اشاره به پیشنهاد مسئولان فدراسیون والیبال ایران به ولاسکو نوشت که « این موضوع تنها در شرایطی تحقق پیدا می‌کند که ولاسکو 4-5 ماه مرخصی از فدراسیون ایتالیا بگیرد وگرنه وی نمی‌تواند والیبال ایران را در المپیک همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ولاسکو به خوبی از این شرایط آگاه است و می‌داند که هر زمانی که بخواهد به ایران بیاید نه تنها مورد استقبال اهالی والیبال که مورد استقبال ملت ایران هم قرار خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال والیبال ایران خولیو ولاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت