Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:47:25 GMT

عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌ هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۳۱۷۰

عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌ هوشمند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Forza Street یک بازی ماشین‌رانی مسابقه‌ای است که توانسته از زمانی که توسط Electric Square طراحی شده طرفداران نسبتا زیادی را به خود جذب کند.

این عنوان را می‌توان به نوعی با Gran Tursimo مقایسه کرد که به شما برای داشتن یک تجربه جالب از رانندگی با ماشین‌های مختلف کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شما هنگامی که شروع به انجام دادن بازی Forza Street می‌کنید، برای خود ماشین‌های مختلفی را انتخاب کرده و با آن‌ها مسابقه می‌دهید. این مسابقه‌های جذاب روند کلی بازی را شکل می‌دهند.

زمان عرضه عنوان Forza Street برای گوشی‌های هوشمند

تقریبا دو سال پیش گیمر‌ها توانستند در ویندوز به این بازی دست پیدا کنند. اما به تازگی خبر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که دارندگان گوشی‌های هوشمند را خوشحال می‌کند. بر اساس این خبر، مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که سرانجام پس از گذشت دو سال از عرضه عنوان Forza Street برای رایانه شخصی، نوبت به گوشی‌های هوشمند رسیده است. به زودی این بازی برای دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه می‌شود.

شما می‌توانید در تاریخ ۵ مه این بازی را از فروشگاه‌‎های نرم‌افزار دانلود و نصب کنید. همچنین مایکروسافت علاوه بر عرضه این عنوان برای گوشی‌های هوشمند، یک خبر دیگر نیز اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمازون به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا

هدیه کسانی که زودتر از همه این عنوان را نصب می‌کنند

بر اساس گفته مایکروسافت هر فردی که این بازی را از روی عرضه تا یک ماه پس از آن دانلود کند، به طور خودکار خودروی Ford GT 2017 برای او قابل دسترس می‌شود. همچنین گفته می‌شود که مقداری پول درون بازی نیز به این افراد اهدا می‌شود؛ البته هنوز مبلغ آن مشخص نیست.

اگر برای شما سوال شده است که چه دستگاه‌هایی با چه مشخصاتی می‌توانند این عنوان را اجرا کنند باید به شما بگوییم هنوز اطلاعاتی در این باره از سوی مایکروسافت منتشر نشده است؛ در نتیجه برای فهمیدن جزئیات بیشتر باید تا روز عرضه صبر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند بازی ویدئویی بازی گوشی گوشی های هوشمند عنوان Forza Street

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود