Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، درگیری‌های نیرو‌های دولت مستعفی و فراری منصور هادی که تحت حمایت عربستان هستند و شبه‌نظامیان شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات در حومه شهر زنجبار در استان ابین در مناطق جنوبی یمن ۱۶ کشته و زخمی برجای گذاشت.

یک نظامی دولت مستعفی منصور هادی در این درگیری‌ها کشته شده و ۵ نیروی دیگر نیز زخمی شدند، همچنین ۱۰ نفر هم از مزدوران اماراتی در این درگیری‌ها کشته یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ده‌ها نفر از مزدوران شورای انتقالی تحت حمایت امارات به اسارت درآمدند.

بیشتر بخوانید: 

جنوب یمن به سمت سرنوشت نامعلومی پیش می‌رود مخالفت جدایی طلبان یمنی با کاهش تنش در مناطق جنوبی

پیش از این نیز تلویزیون العالم گزارش داده بود درگیری‌های شدید بین شبه‌نظامیان شورای انتقالی تحت حمایت امارات و شبه‌نظامیان تحت حمایت عربستان در استان‌های شبوه و ابین در یمن شدت گرفت.

مزدوران دولت مستعفی منصور هادی از آمادگی خود برای پیشروی به سمت شهر زنجبار پایتخت ابین خبر دادند و گفتند که عزم خود را برای بیرون کردن نیرو‌های شورای انتقالی که مورد حمایت امارات هستند از آنجا جزم کرده‌اند.

منابع یمنی که روز دوشنبه از حمله نیرو‌های دولت مستعفی یمن به مزدوران شورای انتقالی در استان ابین خبر دادند، روز سه‌شنبه اعلام کردند که نیرو‌های دولت مستعفی یمن پس از یک درگیری که با کشته و زخمی شدن شماری از نیرو‌های دو طرف همراه شد، بخش‌هایی از این استان را تحت کنترل خود درآوردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن ائتلاف سعودی امارات متحده عربی جنوب یمن شورای انتقالی حمایت امارات دولت مستعفی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت