Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:04:20 GMT

درگیری نیروهای وابسته به امارات‌ و عربستان در یمن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۳۵۲۸

درگیری نیروهای وابسته به امارات‌ و عربستان در یمن

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از منابع محلی، نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی که از حمایت عربستان سعودی برخوردار هستند بار دیگر در شهر أبین با نیروهای شورای انتقالی جنوب وابسته به امارات متحده عربی درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، در این درگیری‌ها دستکم ۶ تن از نیروهای منصور هادی و ۱۰ تن از نیروهای شورای انتقالی جنوب کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام منابع محلی، جنگنده‌های عربستان نیز با پوشش هوایی از نیروهای منصور هادی در این درگیری‌ها حمایت کرده‌ اند.

نیروهای رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن اعلام کردند که آماده هستند شهر زنگبار مرکز أبین را از تسلط نیروهای شورای انتقالی جنوب خارج کنند.

درگیری‌ بین نیروهای وفادار به منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن و نیروهای شورای انتقالی جنوبی در استان أبین از روز دوشنبه آغاز شده است.

نیروهای شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات کنترل شهرهای زنگبار و جعار در استان أبین را در اختیار دارند و نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن مورد حمایت عربستان از شمال مأرب تا جنوب أبین را در کنترل خود دارند.

شورای انتقالی جنوب یمن در سال ۲۰۱۷ پس از برکناری «عیدروس الزبیدی» استاندار پیشین عدن با حمایت ابوظبی تشکیل و هدف آن استقلال مجدد بخش جنوبی یمن اعلام شد.

ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان از ۲۶ مارس۲۰۱۵ (فروردین ۹۴) به بهانه بازگرداندن منصور هادی به قدرت یمن را هدف حمله‌های خود قرار داده‌اند. این در حالی است که پس از گذشت بیش از پنج سال از این جنگ، ائتلاف سعودی هیچ دستاوردی در یمن کسب نکرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان یمن درگیری عربستان امارات شورای انتقالی جنوب ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان نیروهای شورای انتقالی جنوب منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!

هواداران تراکتور رابطه خوبی با یکی از ایجنت های فوتبال ایران ندارند.

طرفداری | هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعار دادند.

تیم های تراکتور و ذوب آهن در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت سرخ پوشان تبریزی موفق شدند به سختی و در ضربات پنالتی صعود خود را جشن بگیرند. در چارچوب این مسابقه، هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعارهایی را سر دادند.

منصور عظیمی یکی از ایجنت های فوتبال ایران است که گفته می شود با باشگاه تراکتور هم همکاری هایی را داشته و همین موضوع باعث شده هواداران تراکتور علیه این فرد شعار بدهند.

گفتنی است ویدیوی این شعارها به دلیل استفاده از کلمات نامناسب، قابل پخش نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد